Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سلماس با حضور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه شهداء آذربایجان غربی،امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان سلماس برگزار شد.

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‎زاده سرایی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه شهداء آذربایجان غربی در این مراسم گفت:رسالتی که بر گردن پاسداران انقلاب اسلامی است،تقویت روحیه جهادی است و باید تلاش کنیم این روحیه قوی تر و بهتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهره گیری از حوزه های علمیه خواهران و برادران و ارتباط با روحانیت شهرستان، اولویت اول برای مسئول نمایندگی ولی فقیه برشمرده می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: با توجه به ظرفیت بسیار بزرگی که به نام بسیج اساتید،بسیج طلاب و روحانیت مطرح می باشد،قطعا با ارتباط و همکاری این حوزه ها، سریعتر و بهتر می توانیم به اهداف انقلابی خود دست یابیم و روحیه جهادی را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: توصیه میکنم هر چه در توان دارید از مسائل حاشیه ای دوری کنید و محتوا و متن را سر لوحه اقدامات خود قرار دهید، زیرا هر گونه دامن زدن به مسائل حاشیه ای مدیریتمان را دچار مشکل خواهد کرد، بایستی تمام توان و انرژی خود را صرف اسلام و انقلاب کنیم.

وی تصریح کرد: تقویت اراده های پولادین مردان نظامی،رسالت همگان است، اگر احساس کردید در جایی حاشیه وجود دارد بایستی از آن دوری کنید،دشمن همیشه در حال توطئه برای نظام جمهوری اسلامی است و باید با درایت و دوری کردن از حواشی این توطئه ها را در نطفه خفه کرد.

حجت الاسلام سرایی گفت: حرکات براندازانه منافقان در طول انقلاب اسلامی ایران و 18000 شهدای ترور سند اقدامات ضدانقلابی و ترس آنان از این نظام اسلامی است که با مدیریت واقعی می‌توان تمامی تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرد.

در این مراسم حجت الاسلام علی جعفرنژاد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سلماس منصوب و از زحمات حجت الاسلام سید علی سید نظری مسئول پیشین  تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/ح

برگزاری مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان سلماس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه قدرت نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت

نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم برگزاری رژه نیروهای مسلح با تاکید بر همگامی میدان و دیپلماسی در سایه ولایت گفت: شاهد وحدت سپاه و بسیج در بعد امنیت کشور هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، آیت‌الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم رژه نیروهای مسلح در ساری، اظهار داشت: با ایجاد وحدت میان ارتش و سپاه شاهد قدرت بازدارنده‌ای هستیم که موجب سربلندی  نظام بوده و  به آن تاکید ویژه می‌شود.

وی افزود: با تقویت وحدت در میدان و دیپلماسی که نقش مهمی در دفاع ما دارد می‌بینیم میدان و دیپلماسی در سایه ولایت از امنیت کشور دفاع می‌کنند.

آیت الله لائینی گفت: حضور چشمگیر مردم در انتخابات دهه فجر و 22 بهمن را دیدیم و شب‌های گذشته نیز شاهد حمایت‌های مردمی بودیم.

محمدی لائینی اظهار کرد: باید از مقام معظم رهبری تقدیر کنیم که شجاعانه بر لزوم انتقام از حمله به کنسولگری تاکید و تایید ویژه داشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: این اقدام دفاع کشور بازدارندگی مناسب ایجاد کرده و با این شجاعت روح امام راحل و شهدا شاد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با بیان اینکه ارتش امروز در حوزه امنیت و خودکفایی گام‌های بسیار بزرگی را برداشته گفت: این ایام یادآور عزیزانی همچون صیاد شیرازی و شهدای دیگر است و روزی است که نیروی دریایی ما مستقیم با نیروی دریایی آمریکا مقابله کرده و ابهت این شیطان بزرگ را شکستند.

وی افزود: براساس رهنمودهای قرآنی، شیاطین و ظالمان و مستکبران بیش از آنکه با زور و قدرتشان حکومت کنند با ابهت پوشالی‌شان پایه‌های سلطه خودشان را مستقر و برقرار می‌کنند، شکستن این ابهت بسیار اقدام بزرگی است و شجاعت می‌خواهد.

آیت الله محمدی لائینی در ادامه خاطرنشان کرد: عملیات غرورآفرین حمله مستقیم به سرزمین اشغالی و پایگاه هوایی رژیم اشغالگر با رعایت حداکثر احتیاط برای کمترین تلفات  غیرنظامیان یعنی جنگ شرافت‌مندانه انجام شد که در خور تشکر و تبریک است.

نماینده ولی فقیه در مازندران عنوان کرد: ارتش مقتدر ما حتی قبل از پیروزی انقلاب هم به انقلاب و پیام‌های امام وفادار بود و محبت و وفاداری خودشان را به مردم و ملت نشان دادند.

عضو خبرگان رهبری یادآور شد: ارتش در دفاع مقدس خدمت شجاعانه و فداکاری خود را نشان دادند و امروز در حوزه امنیت و خودکفایی گام‌های بسیار بزرگی را برداشت.

وی، اظهار کرد: ارتش و سپاه با وحدت خودشان توانستند قدرتی بازدارنده برای کشور ما به‌وجود بیاورند.

امام جمعه ساری گفت: این عملیات قهرمانانه‌ به قلب رژیم اشغالگر صهیونیست حمله‌ای انتقام‌جویانه و قطعا مرهون تلاش همه نیروهای مسلح است.

وی افزود: روزهایی را شاهد بودیم که کسانی قصد داشتند بین دیپلماسی و میدان جدایی ایجاد کنند که البته در این مسیر ضربه‌هایی متحمل شدیم اما امروز میدان و دیپلماسی در کنار هم قرار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر از عملیات مقتدرانه سپاه 
  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس
  • بررسی مشکلات آب و فاضلاب روستای بخشکندی شهرستان سلماس
  • اتحاد «میدان و دیپلماسی» و « سپاه و ارتش» در سایه ولایت
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • تکریم و معارفه فرماندهان انتظامی ۲ شهرستان گیلان
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد
  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه