Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر خرم‌آباد در خصوص نامگذاری دو خیابان به اسم وحید امیری و علیرضا بیرانوند، دو فوتبالیست ملی نام آور و اهل لرستان توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری ایسنا: اردشیر دریکوندی با اشاره به اظهارات معاون سیاسی، امنیتی استانداری درخصوص نامگذاری خیابان به اسم دو فوتبالیست ملی‌پوش خرم‌آبادی، اظهار کرد: موضوع نامگذاری خیابان باید در کمیسیون فرهنگی شورا مطرح و سپس به تایید شورای شهر برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از این دو مرحله باید به شورای نامگذاری برود و در آنجا تایید یا رد می‌شود. به هر حال این موضوع مطرح شده و باید به دنبال اجرای آن باشیم.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003W42

منبع: فردا

کلیدواژه: نام خیابان لرستان بیرانوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۳۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس مدت‌هاست با کمبود مهاجم مواجه است و این تیم در نیم فصل دوم تنها عیسی آل کثیر را به عنوان مهاجم تخصصی داشته‌اند‌.

امید عالیشاه در این شرایط با فرمی آماده به عنوان مهاجم سایه ایفای نقش می‌کرد اما حالا با محرومیت بار دیگر از ترکیب پرسپولیس دور شده است.

در این شرایط اگر اوسمار بخواهد با تاکتیک بازی‌های قبلی کار کند و یک هافبک اضافه نکند، باید روی وحید امیری، کاپیتان تیمش حساب باز کند.

امیری پس از بازگشت از مصدومیت سخت همسترینگ همچنان در تلاش برای رسیده به شرایط آرمانی در ترکیب پرسپولیس است و تمرین امروز سرخ‌ها می‌تواند نقش مهمی در تصمیم اوسمار داشته باشد.

دیگر خبرها

  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • انتقاد مجدد از حصارکشی پارک لاله/ «توضیحات ارائه شده شهرداری مبهم بود»
  • چرا صهیونیست‌ها از اسامی مقدس برای نامگذاری تسلیحات و عملیات‌های نظامی استفاده می‌کند؟
  • سنگین‌ترین تنبیه مالی لیگ برتر؛ عبدالله ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله