Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مهم‌ترین موضوعی که باید در حال حاضر به آن توجه دهیم اشتغال جوانان است و در این خصوص باید به جلب و جذب سرمایه‌گذار و کارآفرین همت گماشت.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی و خدماتی بخش ترکمانچای شهرستان میانه، افزود: اهالی ترکمانچای مردمی سختکوش و پرتلاش هستند و این بخش نیز از هر جهت آمادگی برای جلب و جذب سرمایه‌گذار را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تسهیلات ارزان‌قیمت 6 درصدی به روستاها و شهرهای کوچک، گفت: ترکمانچای می تواند از همه لحاظ از این تسهیلات بهره لازم را ببرد.  
خدابخش عدالت اجتماعی را از محوری ترین شعارهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و ادامه داد: امیدواریم با مساعدت و مشارکت مردم، خیرین و دولت این شعار محوری انقلاب در جای جای ترکمانچای نیز گسترده شود.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اقدامات مهم دولت در حوزه بهداشت و درمان، گفت: در استان آذربایجان شرقی 3 هزار و 400 تخت بیمارستانی موجود است که از این تعداد دو هزار و 500 تخت برای قبل از انقلاب بوده و فرسوده شده که با طرح تحول سلامت 3 هزار تخت استاندارد در حال اجراست و این کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را نشان می دهد.
وی گفت: این امور و کارهای بزرگ در دیگر حوزه ها در سایه این نظام انجام شده است که مثال کوچک آن افتتاح مرکز اورژانس و پروژه در حال اجرای بستر درمانی در بخش ترکمانچای است.  
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان شرقی اشتغال جامعه حوزه بهداشت و درمان سرمایه جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۳۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است

استاندار سمنان گفت: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست ستاد تنظیم بازار استان سمنان، اظهار کرد: نظارت ها بر بازار به منظور جلوگیری از ایجاد تنش و یا گرانفروشی و افزایش رضایتمندی در بین آحاد اقشار جامعه، بیش از پیش تقویت شود.

وی افزود: گران‌فروشی در استان سمنان به هیچ عنوان پذیرفته نیست و لازم است تا در این راستا به عنوان یک مطالبه مردمی دقت شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فصلی در سطح استان امری مطلوب است، اما ضرورت دارد تا در اجرای نمایشگاه ها از ظرفیت بازاریان، اصناف و کسبه هر شهرستان استفاده شود.

هاشمی با اشاره به نظارت بر نحوه فعالیت خبازی‌ها در سطح استان در راستای افزایش کیفیت نان، تصریح کرد: بر اساس مصوبه سازمان پدافند غیرعامل کشور، ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان به منظور مدیریت امور در مواقع بحران و اضطرار نسبت به دوگانه سوز نمودن واحدهای خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: بحث تنظیم بازار و جلوگیری از تورم و گران‌فروشی در تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم در راستای امیدآفرینی در بین آحاد اقشار جامعه و افزایش رضایتمندی عمومی، تاثیر بسزایی دارد.

استاندار سمنان گفت: تامین کالا و اقلام اساسی مورد نیاز مردم در بازار یکی از وظایف اصلی ستاد تنظیم بازار است و به هیچ عنوان نباید در خصوص کالایی در استان با کمبود مواجه شویم.

کد خبر 751524

دیگر خبرها

  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • استخرهای شنا در آذربایجان شرقی نیازمند بازسازی اساسی هستند
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی