Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛هر ساله بیش از صد هزار هکتار از مزارع استان خوزستان زیر کشت نیشکر می‌رود. سالانه از این مقدار کشت، حجم بسیار زیادی زهاب حاصل می شود که در این مدت یا به هدر می رود و یا روانه تالاب های خوزستان می شود.

برای مقابله با این مساله طرح پایلوت استفاده از زهاب در حال اجرایی شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   مقابله با کم آبی + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کم آبی کشاورزی مجله خبری دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۳۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله جعفر سبحانی، در دیدار رییس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مردم باید نسب به نقش مالیات در آبادنی کشور توجیه شوند، اظهار کرد: مردم باید متوجه شوند که مالیات پرداختی آنها در کشور هزینه می‌شود و به هیچ عنوان مورد اتلاف قرار نمی‌گیرد.

این مرجع تقلید تصریح کرد: مالیات باید از درآمد افراد اخذ شود و درآمد حاصل از فعالیت‌های اقتصادی مشمول پرداخت مالیات شود.

وی ادامه داد: نباید منابع مادی کشور مثل نفت و معادن برای هزینه‌های جاری مورد استفاده قرار گیرند چرا که این منابع سرمایه کشور محسوب شده و باید به صورت‌های مفیدتر از آنها بهره برد تا شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر در سطح کشور باشیم.

کد خبر 6082207

دیگر خبرها

  • سهم مالیات در عمران و آبادانی کشور برای مردم تبیین شود
  • مهاجرین افغانستانی بازگشته در خطر انفجار مین
  • آبادانی ها پرسپولیس را به خاطر روزتولدشان در یاد دارند
  • کنایه ویسی به کمالوند: مردم ساده هستند اما احمق نه!
  • کاهش گردوغبار در خوزستان با پراکنش اراضی کشاورزی
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • اعتبارات مبارزه با مواد مخدر در خوزستان افزایش یابد
  • ضرورت افزایش اعتبار برای مبارزه بامواد مخدر
  • پیام تبریک استاندار برای افتخار آفرینی فرنگی کاران ملی پوش خوزستان در آسیا