Web Analytics Made Easy - Statcounter

تارنمای روزنامه واشنگتن پست نوشت: آرنولد شوارتزنگر، بازیگر معروف هالیوود و منتقد رئیس جمهوری آمریکا در ویدئویی با حمله به اقدامات دولت دونالد ترامپ در زمینه انرژی، سیاست های وی برای نجات صنعت زغال سنگ را تهدیدی برای نسل های آینده دانست.

ایران آنلاین /این تارنما به نقل از آرنولد افزود: بازگرداندن فناوری مضحک و قدیمی برای برآورده کردن برنامه های سیاسی شما احمقانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از این چه چیزی را قرار است بازگردانید؟ فلاپی دیسک ها؟ ماشین های فکس؟

آرنولد شوارتزنگر با اشاره به نقشی که در فیلم «نابودگر» ایفا کرده بود، خطاب به ترامپ گفت: شما فقط قرار است به زمان گذشته برگردید تا از نسل های آینده محافظت کنید.اما دولت شما تلاش می کند به زمان گذشته برگردد تا صنعت زغال سنگ که تهدیدی برای نسل های آینده است را نجات دهد.

فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا پیش از این منتقد سیاست های دیگر ترامپ نیز بوده است.

سال گذشته ترامپ به بهانه آن که توافق آب و هوایی پاریس با منافع ملی آمریکا مغایرت دارد، اعلام کرد که از این توافق خارج می شود تا خروج از این توافق، صنایع زغال سنگ و نفت را رونق ببخشد./ ایرنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • شرحی بر قدیمی‌ترین فهرست‌نامه‌های کتابخانه آستان قدس رضوی/خدمتی به گذشته، امروز و آینده
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • اشغالگران عامدانه آمبولانس را در غزه هدف قرار می دهند
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت