Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

محمد مهدی گویا در خصوص انتشار خبری مبنی بر ظهور ابولا در عراق و نگرانی مردم، اظهار داشت: وجود بیماری ابولا در عراق، به هیچ عنوان مورد تایید نیست چون با کشور عراق، ارتباط بهداشتی تنگاتنگ و نزدیکی داریم و اطلاعات بیماری های واگیر را به صورت تلفنی به یکدیگر انتقال می دهیم و تا کنون چنین اطلاعاتی نه از سوی کشور عراق و نه از سوی سازمان بهداشت جهانی به ما نرسیده و این خبر صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت وی در عین حال گفت: احتمال وجود سایر تب های خونریزی دهنده ویروسی مانند تب کریمه کنگو، در سایر کشورها مانند عراق وجود دارد که وضعیت آن با ابولا، کاملا متفاوت است.

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت و مسئول اجرای مقررات بین المللی بهداشتی در کشور یادآور شد: بر اساس اعلام عراق و سازمان جهانی بهداشت، تا کنون هیچ بیماری غیرمعمولی از عراق به ایران منتقل نشده و اگر چنین موردی وجود داشته باشد حتما به ایران اعلام خواهد شد تا آمادگی انجام اقدامات لازم بهداشتی و پیشگیرانه در داخل کشور و کمک به کشور عراق را داشته باشیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بهداشت بیماری صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۴۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با این راهکارها از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین، حکیم حسین خیراندیش گفت: فراموشی برشی معمولا برای همه پیش می آید، مثلا گاهی اسم یا آدرس یا تلفن فراموش می شود.

او ادامه داد: اما اگر کسی می ترسد مبتلا به آلزایمر شود یعنی میزان سردی در مغز افزایش پیدا کرده است. خوردن شربت عسل آب زعفرانی، ترک سردی شبانگاه، استشمام عطر، دود اسپند صبح و شب توصیه می شود. شب ها هم بهتر است شام را سردی نخورند.

کد خبر 849354 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها طب سنتی خبر مهم بیماری - آلزایمر بیماری - بیمارستان تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • عضو انجمن آسم و آلرژی : ۹ تا ۱۳ درصد مردم کشور آسم دارند / آلودگی هوای کلانشهرها از عوامل مهم ابتلا به آسم است
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • با این راهکارها از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز/ عین‌الهی: وقتی می‌گویند عالم بدون عمل همین است!
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت الکلی پزشکان
  • واکنش وزیر بهداشت به مسمومیت پزشکان در شیراز
  • وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت الکلی پزشکان واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر بهداشت به ماجرای مسمومیت پزشکان در شیراز