Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@09:25:10 GMT

مشکل تامین مصالح کنارگذر لنگرود حل شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۴۱۱۰

مشکل تامین مصالح کنارگذر لنگرود حل شد

شعبانعلی خاوری روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرانا افزود: با حل عملی مشکل مصالح آن این طرح بطور کامل در یک بازه زمانی دو ماهه تا 75روزه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد: از 10کیلومتر بخش اول این کمربندی یک لاین آن زیر بار ترافیک قرار دارد و درحال استفاده است و قسمت دوم آن نزدیک به 75درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تنها مشکل 25درصد بقیه مصالح است که امیدواریم طبق صورتجلسه امروز مصالح آن تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد:معاون وزیر راه و شهرسازی روز شنبه از دو بیمارستان در حال ساخت 132تختخوابی لنگرود و بیمارستان 224تختخوابی پیروز لاهیجان بازدید کرد و در جریان روند اجرایی این طرح ها قرار گرفت.
وی اظهارداشت: بیمارستان پیروز لاهیجان در مرحله تست و آزمایش قرار دارد و شهریور ماه در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
در بازدید روز شنبه جعفر علیزاده مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی وزارت راه و شهرسازی از سه طرح در شرق گیلان ، استاندار گیلان ، مدیرکل راه و شهرسازی استان ، سرپرست فرمانداری و معاون عمرانی فرمانداری لاهیجان ، فرماندار لنگرود ، جمعی از مدیران استان و شهرستان های لاهیجان و لنگرود ،نمایندگان مردم لاهیجان و لنگرود در مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف ساختمان های دو بیمارستان لنگرود و لاهیجان دیدن کردند.
کنار گذر لنگرود در مسیر بزرگراه آستارا در استان گیلان تا گرگان در استان گلستان قرار دارد و این کنارگذر در جنوب شهر لنگرود با طول بیش از 11کیلومتر در محدوده تالش محله در غرب شهر لنگرود و قبل از شهر شلمان خاتمه می یابد و بصورت چهار خطه و در خارج از طرح جامع شهر لنگرود در نظر گرفته شده اما چند سالی است که با داشتن مشکل تامین مصالح باند رفت آن بصورت راکد باقی مانده است.
تاکنون یک باند این کنارگذر مورد بهره برداری قرار گرفته است و جاده حاشیه جنوبی شهر که با تعریض شدن تبدیل به بلوار شده توان کشش بار ترافیک سراسری را ندارد.
تکمیل این کمربندی یکی از خواسته های مسوولان و شهروندان لنگرود است.
شهرستان لاهیجان در 40کیلومتری شرق مرکز گیلان و دو شهر لنگرود و لاهیجان نیز درفاصله 15کیلومتری هم قرار دارند.
6029 /۶۰۳۰
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان گیلان بیمارستان راه و شهرسازی استان وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا

شرکت پریمیر گرافن از بتن گرافنی خود در چند پروژه به صورت آزمایشی استفاده کرده و نتایج مثبتی از این کار گزارش شده است.

به گزارش ایسنا، پریمیر گرافن (Premier Graphene)، یک شرکت پیشرو در حوزه مواد پیشرفته با تمرکز بر تحقیق، تولید و بازاریابی گرافن دوستدار محیط زیست است. این شرکت به تازگی از دستاوردهای خود در زمینه استفاده از گرافن در مصالح ساختمانی خبر داده است.

به گفته مسئولان این شرکت، مطالعات داخلی اخیر، کیفیت بالای بتن هیدرولیک با گرافن را ثابت کرده است. یافته‌ها حاکی از بهبود بی‌نظیر در عملکرد سیمان است که منجر به تولید محصولات بتن با کیفیت برتر می‌شود. این سیمان حاوی گرافن، مقاومت و استحکام بیشتری را در کنار زمان‌های خشک شدن سریع‌تر نشان می‌دهد که در مجموع به صرفه‌جویی در هزینه‌ها در پروژه‌های ساختمانی در مقیاس بزرگ کمک می‌کند.

اسکار دوارت، مهندس سازه و مدیر یکی از شرکت‌های حوزه ساختمان می‌گوید: این محصول شگفت‌انگیز بوده و انقلابی در صنعت سیمان و ساختمان ایجاد می‌کند. این بتن نانویی زمان خشک شدن را کاهش می‌دهد.

آزمایش‌های اولیه انجام شده در یک دوره ۱۴ روزه نتایج امیدوارکننده‌ای را به همراه داشته است و گزارش نهایی آن به زودی ارائه می‌شود. تیم پریمیر گرافن مطمئن است که داده‌های آینده مزایای استثنایی ترکیب گرافن در بتن و سایر مصالح ساختمانی را بیشتر تایید می‌کند.

رامیرو رومرو، مالک یکی از ساختمان‌هایی که این بتن به صورت آزمایشی در آنجا استفاده شده، می‌گوید: ما از کیفیت گرافنی شگفت‌زده شده‌ایم. ما آزمایش با آسفالت و آلیاژهای فلزی حاوی گرافن را آغاز کرده‌ایم و منتظر نتایج شگفت‌انگیز آن هستیم. در مرحله بعد گرافن را با فولاد تست خواهیم کرد.

رویکرد نوآورانه پریمیر گرافن فراتر از بتن است، با آزمایش‌های مداوم شامل آسفالت برای ساخت و ساز جاده، آلومینیوم برای ابزارهای تخصصی و فولاد، این شرکت کار خود را پیش می‌برد. هدف این تلاش‌ها کشف کاربردهای دیگر گرافن است که می‌تواند دوام، کارایی و پایداری مصالح ساختمانی را به طور چشمگیری افزایش دهد.

به نقل از ستاد نانو، پریمیر گرافن همچنین از سرمایه‌گذاری مشترک با Clear Asset Holdings خبر داد که یک شرکت نوپا در هیوستون، تگزاس در تولید سیمان است.

پریمیر گرافن با استناد به این نتایج مثبت، آماده است تا در کالیفرنیا از این فناوری برای ساخت سازه‌های جدید استفاده کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • کودک لاهیجانی «شهر یار» حوزه آموزش پسماند شد
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • چرا شرکت‌ها مشکل تامین مالی دارند؟
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا