Web Analytics Made Easy - Statcounter

تبریز - ایرنا - تیم والیبال نوجوانان مالزی توانست در سه ست پیاپی حریف خود تیم قطر را از پیش رو بردارد و تیم هند نیز موفق شد قزاقستان را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، تیم های والیبال نوجوانان قطر و مالزی از روز دوم مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا از ساعت 16 در سالن پور شریفی تبریز رو درروی یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با نتایج 25 بر 10 و 25 بر 18 و 25 بر 10 به سود تیم والیبال مالزی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قضاوت این دیدار را تیم هولس از نیوزلند و یو هونگ از چین تاپیه برعهده داشتند.
همچنین در بازی همزمان بین تیم های قزاقستان و هند در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف هم رفتند که در این دیدار نیز تیم هند با نتیجه 25 بر 21 و 25 بر 23 و 25 بر 21 حریف خود تیم والیبال نوجوانان قرقیزستان را شکست داد.
این دیدار را نیز احمد الرجیمی از عمان و کومار از سریلانکا قضاوت کردند.
سرمربی تیم والیبال نوجوانان قطر با اشاره به اینکه سال ها است که از میادین ورزشی دور بودیم گفت: تلاش می کنیم تا جزو 10 تیم برتر مسابقات تبریز باشیم.
به گزارش ایرنا، 'آن چن' بعد از شکست سنگین تیمش مقابل مالزی در جمع خبرنگاران افزود: در قطر جمعیت کم است و به همین خاطر نمی‌ توان برای توسعه والیبال در داخل این کشور برنامه‌هایی را تدارک دید.
'چن' خاطرنشان کرد: در رده نوجوانان بازیکنان باید خودشان بومی قطر باشند.
وی ادامه داد: بازیکنان تیم نوجوانان قطر کم تجربه هستند و باید بیشتر کار کنند. اگر این بازیکنان کمی تجربه داشته باشند، مهارت ‌شان بالا می ‌رود.
همچنین سرمربی تیم نوجوانان مالزی هم در مورد پیروزی تیمش اظهار کرد: بعد از یازده سال تیم نوجوانان مالزی را وارد بازی‌ کردیم، چون یک رییس جدید به فدراسیون والیبال ما آمده که اعتقاد دارد باید روی رده‌های پایه کار شود.
'زولیادی بین' یادآور شد: ما تلاش می ‌کنیم در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا خودمان را در بین 10 تیم نخست قرار بدهیم.
به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره مسابقات والیبال نوجوانان قهرمانی آسیا به مناسبت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ٢٠١٨ از هشتم تا پانزدهم تیر ماه جاری در سالن های ورزشی شهید اقدمی و پورشریفی این شهر برگزار می شود.
9853/518

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال قهرماني اسيا تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۴۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب

تیم والیبال دانش‌آموزش صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز  با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| عکس صمیمانه رهبر انقلاب با قهرمانان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب
  • دیدار صبح امروز تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان با رهبر انقلاب
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • تیم هاکی روی یخ جوانان ایران از سد مالزی گذشت