Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@07:43:46 GMT

‌ساعات کار ادارات در کاشان تغییر می‌کند

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۴۵۳۶

‌ساعات کار ادارات در کاشان تغییر می‌کند

‌فرماندار کاشان با بیان اینکه ‌ساعات کار ادارات در کاشان تغییر می‌کند، گفت: در ادامه بهینه سازی مصرف انرژی برای تعطیل کردن اداراتی که امکان تعطیلی در ساعات اوج گرما را دارند تلاش می‌کنیم. ۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۵ استانها کاشان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا مومنیان در جلسه شورای اداری شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاداسلامی واحدکاشان اظهار کرد: در زمان تحریم‌های دشمن سزاوار نیست افراد سودجو  با  گرانی کالاهای تولید داخل فشار بیشتری بر مردم تحمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار کاشان افزود: آنچه روشن است در حوزه حل مشکلات مردم پشتیبانی و به یاری همدیگر برخاستن مسئولان حائز اهمیت  است.

مومنیان  با بیان اینکه مصالح مردم نباید فدای میز بشود، تصریح کرد: دستگاه های با تفویض اختیارات خود به مردم  خدمت کنند و  در صورت نداشتن اختیارات لازم آن را پیگیری کنند.   

 فرماندار کاشان تصریح کرد: با توجه به گفته رییس جمهور مبنی بر بوسیدن دست منتقدان و مخالفان خود برای پرهیز از تفرقه ها در جامعه، در کاشان نیز باید با همدلی و وحدت  بر مشکلات غلبه کنیم.

مومنیان با اشاره به بحث مدیریت مصرف آب و برق در کاشان با جلو انداختن ساعت آغاز به کار ادارات در تابستان گفت: در ادامه بهینه سازی مصرف انرژی برای تعطیل کردن اداراتی که امکان تعطیلی در ساعات اوج گرما  را دارند  تلاش  می‌کنیم.

وی با بیان اینکه بد مصرف کردن نیز نوعی اسراف است، اظهار کرد: کارگروه سازگاری با کم  آبی نیز در کشور و استان مطرح شده  که استاندار اصفهان با توجه به اینکه این استان بیشترین فشار  رادر این حوزه تحمل می کند سه کارگروه برای بررسی حل مشکلات تشکیل داده است.

 معاون استاندار  با اشاره به جنگ اقتصادی پیش رو  گفت: علت نامگذاری سالهای اخیر در مباحث اقتصادی  وارد شدن ما  به جنگ ا قتصادی بود که  رهبر فرزانه ما  این موارد را پیش روی کشور می دید.

وی تاکید کرد: امروز نیز 24 ساعته مانند زمان جنگ باید هوشیار باشیم تا آسیبی به  نظام نخورد و با تلاش بیشتر در رفع موانع بکوشیم.

مومنیان افزود: تفاوت  وضعیت امسال  کشور با سالهای قبل در این است که الان دیگر همه کشورها ملت ایران را  به عنوان ملتی هوشمند و در  پی تعامل با دنیا می دانند.

فرماندار کاشان، با گرامیداشت  یاد و نام شهید مظلوم  آیت الله بهشتی و  شهیدان ترور در جمهوری اسلامی  افزود: حوادث تلخی که انقلاب اسلامی ایران با آن مواجه شده اگر چه ناگوار  بوده ولی عبرتهای بزرگی  از جمله مقاوم شدن مردم را  و شناساندن آمریکا  به عنوان کشوری  بداخلاق و  بدون پایبندی نسبت به تعهداتش بوده است.

مومنیان در پایان از مدیران ادارات کاشان خواست تا با همکاری بیشتر پروژه هایی که 80 درصد پیشرفت دارد برای افتتاح در  هفته دولت آماده کنند  تا هفته دولت باشکوه تر برگزار شود.

انتهای پیام/ش

R7845/P1377/S6,1369/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند

جعفر سالاری نسب گفت: سال گذشته تلاش کردیم که حداکثر مردم به دنبال کارت سوخت شخصی خودشان باشند به طوری که ما در این سال ۴ میلیون کارت سوخت شخصی تولید و تحویل دادیم. 

 او افزود:۹۳ درصد از هموطنان حدود ۸۰ تا ۱۰۰ لیتر مصرف سوخت دارند ما آلان تاکسی اینترنتی را داریم که از کارت اضطراری استفاده می کنند. 

سالاری نسب افزود:  در حال حاضر ۱۱۸ میلیون لیتر مصرف سوخت داریم در ایام نوروز مردم ۷۰ درصد از کارت شخصی خود استفاده کرده‌اند

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند