Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-04@00:53:48 GMT

داور ایرانی باز هم خوش درخشید

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۵۲۹۴

داور ایرانی باز هم خوش درخشید

پیشکسوت داوری فوتبال ایران معتقد است استارت فغانی روی پنالتی اعلام شده به سود فرانسه مثال‌زدنی و دارای نکات آموزشی بود.

به گزارش صدای ایران جعفر خوشرو، پیشکسوت داوری فوتبال ایران درباره قضاوت فغانی در دیدار مهم آرژانتین و فرانسه اظهار کرد: از لحاظ داوری درجه سختی این دیدار دشوار بود. فغانی در این بازی هشت کارت زرد نشان داد که به ظاهر تمام این کارت‌ها به درستی به بازیکنان دو تیم داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تیم داوری در کل عملکرد خوبی داشت و قانون را به درستی در زمین اجرا کرد. فغانی در صحنه‌ها حضور به موقعی‌ داشت و آوانتاژهای مناسبی می‌داد تا بازی ‌بی‌جهت به وقفه نیفتد. در چند صحنه آمادگی فوق‌العاده این داور ایرانی را دیدیم و عملکرد وی روی صحنه پنالتی کاملا مثال‌زدنی و حاوی نکات آموزشی بود. همچنین کارت زرد مارکوس روخو به درستی به این بازیکن داده شد.
به نقل از ایسنا، او درباره عملکرد محمدرضا منصوری و رضا سخندان نیز گفت: به نظر می‌رسد در این مسابقه‌ها منصوری نسبت به فغانی و سخندان از آمادگی کمتری برخوردار است و اشتباهات بیشتری دارد. او باید سعی کند تمرکز خود را در بازی‌های بعدی حفظ کند تا تیم داوری ایران در این مسابقه‌ها لطمه نبیند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: داور فغانی آرژانتین فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد

 آزمون درجه داوری (JB) آسیا در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار گردید. در این آزمون ۱۸ داور از ایران در دو بخش کاتا و کومیته حضور داشتند و موفق به کسب درجه داوری (JB) آسیا شدند. از استان قم هم علیرضا جانقربان توانست در بخش کومیته به این مهم دست یابد.

خاطر نشان می‌شود مسابقات کاراته آسیا میانه از ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور کشور‌های ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان در کشور ازبکستان برگزار می‌شود و داوران کشورمان که در این آزمون موفق شده اند در این رویداد قضاوت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • جام جهانی از داوری ایران گرفته شد
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد