Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید خوشخوان  کارشناس داوری فوتبال در گفتگو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره قضاوت درباره قضاوت تیم داوری کشورمان در بازی تیم های فوتبال آرژانتین و فرانسه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: تیم داوری کشورمان در این بازی سخت با اعتماد به نفس بالا قضاوت کردند و  در مجموع 3 دیداری که فغانی داوری کرده از ویدئو چک استفاده نکرده است و این موضوع یک نکته مثبت برای این داور محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او درباره خطای پنالتی که در محوطه جریمه تیم آرژانتین گرفته شد، گفت: به هر حال مدافع آرژانتین کنترل مهاجم فرانسه را بهم زد و فغانی به درستی خطای پنالتی را به نفع تیم ملی فرانسه اعلام کرد. به نظرم فغانی یکی از بهترین قضاوت های خود را در بازی آرژانتین و فرانسه انجام داد. فغانی تاکنون 3 بار در جام جهانی قضاوت کرده است و این نشان می دهد که فیفا به داور بین المللی کشورمان اطمینان دارد و به احتمال زیاد یک یا 2 قضاوت دیگر هم تا پایان رقابتها به تیم داوری کشورمان می دهند. 

کارشناس داوری بیان کرد: فغانی به علت آمادگی جسمانی  و اعتماد به نفس بالا به خوبی از عهده این بازی سخت برآمد و به خوبی در درگیری ها اجازه نمی داد تا بازیکنان برایش تصمیم بگیرند و در صحنه درگیری میان بازیکنان 2 تیم آرژانتین و فرانسه به هر 2 بازیکن کارت زرد داد. 

خوشخوان بیان کرد: فغانی توانایی بالایی دارد که تاکنون عوامل نفوذ در فیفا نتوانستند مانع قضاوت تیم داوری کشورمان در جام جهانی روسیه شوند و امیدوارم قضاوت دیدار فینال این رقابتها هم به تیم داوری کشورمان بدهند تا افتخار بزرگی نصیب داوری کشورمان شود. 

کارشناس داوری درباره استفاده از ویدئو چک در رقابتهای جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: فیفا برای اینکه عدالت در داوری در جام جهانی رعایت شود برای اولین بار از ویدئو چک در بازی ها استفاده کرد اما این سیستم باعث شده که اعتماد به نفس داوران پایین بیاید و نتوانند به درستی قضاوت کنند. به نظرم مسئولان فوتبال در آینده تغییراتی در سیستم کمک داور ویدئویی انجام می دهند و شاید دیگر از آن استفاده نکنند. 

او در پایان خاطر نشان کرد: به طور حتم با قضاوت های خوبی که فغانی در جام جهانی روسیه کرده است یک یا 2 قضاوت را تا پایان بازی ها به او و کمک هایش می دهند. به هر حال  اگر اعمال نفوذی صورت نگیرد و فیفا نخواهد از داوران میزبان در فینال استفاده کند در آن صورت فغانی و کمک هایش شانس قضاوت در فینال جام جهانی هم دارند. 

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم: 

میرزابیگی: اعلام خطای پنالتی روی گریزمان درست بود

ورود فیفا به مسائل داوری جام جهانی

انتهای پیام/ 

اظهارات خوشخوان درباره عملکرد فغانی در دیدار آرژانتین و فرانسه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند

در ادامه مسابقات ووشو انتخابی جام جهانی نمایندگان ایران موفق به کسب دو طلا و یک نقره دیگر شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین جریان دارد نمایندگان کشورمان همچنان به کسب مدال ادامه می‌دهند.

صبح امروز پنجشنبه و در روز دوم، فرم «نان‌چوان»، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید. همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

روز گذشته نیز مصطفی حسن‌زاده و شاهین بنی‌طالبی مدال‌های طلا و نقره فرم نن گوئن در رقابت‌های ووشو انتخابی جام جهانی را به خود اختصاص داده بودند.

در مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت. مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

با احتساب مدال‌های روز نخست تیم ملی ووشو ایران تا کنون موفق به کسب ۸ مدال طلا، سه نقره و سه برنز شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آتش المپیک؛ نمایش پهپادها در آسمان فرانسه
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • علیرضا فغانی چیزی شبیه به کولینا