Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تقريب از سنندج، ماموستا فايق رستمي در نشست خبري رئيس دانشگاه مذاهب اسلامي با اصحاب رسانه كردستان در سنندج اظهار كرد:همه ترقي و تعالي و پيشرفت از دانشگاه الهي نشأت مي گيرد و مكتب الهي مكتب هويت بخش انسان هاست.

وي افزود: علم و فرهنگ داراي اهميت ويژه اي است و دانشگاه مذاهب اسلامي مركز اخوت و برادري و وحدت و نزديكي قلوب با هم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري اظهار داشت: سطح دانشگاه مذاهب اسلامي بايد هم وزن دانشگاه الأزهر مصر باشد چرا كه اين دانشگاه سرشار از نخبگان علمي بوده و ظرفيت ويژه اي دارد.

ماموستا رستمي خاطرنشان كرد: اعتبارات دانشگاه و حوزه فرهنگ ديني ما از لحاظ بودجه با مشكلاتي مواجه است كه نياز است نگاه ويژه اي به اين عرصه شود.

وي تاكيد كرد: بايد دامنه فعاليت هاي علمي دانشگاه مذاهب تمام علوم را در بر بگيرد لذا به عنوان نماينده مردم كردستان در مجلس خبرگان رهبري تمام توان خويش را براي تقويت اين دانشگاه به كار خواهيم گرفت.

ماموستا رستمي از رسانه هاي كردستان به عنوان خادمان عرصه تقريب نام برد و گفت: بدون شك همراهي فعالان رسانه اي با اهداف و برنامه هاي دانشگاه مذاهب اسلامي مي تواند به تقويت پايه هاي وحدت و انسجام امت اسلامي در منطقه بسيار تاثيرگذار باشد.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان

محمود علیخانی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی ۳۰ ویژه برنامه تدارک دیده شده است.

او افزود: افتتاح ۸ منزل مسکونی، مرمت و رنگ آمیزی پنج مدرسه، افتتاح صندوق قرض‌الحسنه، توزیع هزار بسته معیشتی، همایش تقدیر و تکریم از جهادگران برتر و برگزاری نمایشگاه پوشک ایرانی اسلامی از جمله برنامه‌های این هفته است.

علیخانی ادامه داد: در شهرستان گرگان ۶۰۰ گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شده اند و آماده خدمات رسانی هستند.

او افزود: در سال گذشته به همت بسیج سازندگی ساخت ۲۰ منزل مسکونی، توزیع ۶۰ هزار بسته معیشتی، ارائه خدمات پزشکی به ارزش ۸ میلیارد تومان، هزار ساعت مشاوره آموزشی رایگان، توزیع ۲۰ هزار بسته لوازم تحریر و ... در سطح شهرستان گرگان انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • امام جعفر صادق(ع) بر تمام امت اسلامی حق دارند
  • امام صادق (ع) محور وحدت بین مذاهب اسلامی است
  • گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • فریاد «مرگ بر اسراییل» در قلب اروپا بیانگر نابودی استکبار است
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند