Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان گيلان بر ضرورت انجام کارهاي کارشناسي تاکيد کرد و گفت: هرجا کاري بدون مطالعه صورت گرفته، هزينه ها چند برابر شده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا کيوان محمدي روز شنبه در جلسه کميته برنامه ريزي شهرستان املش بيان داشت: براي حل مشکلات فراواني که داريم و با توجه به امکانات محدود، بايد اولويت بندي انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: يکي از اشکالات کار، اين است که توقعات را بالا ببريم؛ لازم است براي واقعي کردن اعتبارات عمراني و تکميل پروژه ها، تلاش کنيم.
وي با اشاره به هويت تاريخي و باستاني املش، بر ضرورت توجه به زيرساخت ها براي تقويت صنعت گردشگري اين شهرستان تاکيد کرد و گفت: بازديد از پروژه هاي عمراني از سوي مديران اجرايي، بسيار اثرگذار است و بايد به طور جدي، پيگيري شود.
فرماندار املش نيز در اين جلسه از تخصيص 46 درصدي اعتبارات عمراني شهرستان خبر داد و گفت: از مجموع 146 روستاي اين شهرستان، 20 روستا فاقد سکنه است و 87 روستا معادل 84 درصد روستائيان ، از نعمت گاز برخوردارند.
يونس محمودي با بيان اينکه 42 درصد راه هاي روستايي املش آسفالت شده ، افزود: از مجموع 344 کيلومتر راه روستايي شهرستان ، 171 کيلومتر آسفالت شده است.
وي يکي از چالش هاي املش را فقر آب کشاورزي عنوان و اضافه کرد: از منابع آبي پايداري برخوردار نيستيم و اميدواريم با احداث سد لاستيکي روستاي لگموج که کار مطالعاتي آن به پايان رسيده، اين مشکل برطرف شود.
محمودي در خاتمه سخنانش خواستار تخصيص اعتبار مربوط به رفع مشکل آب شرب شهرستان از محل منابع ملي شد.
شهرستان املش با 2 بخش مرکزي و رانکوه، در 70 کيلومتري شرق مرکز استان گيلان واقع است.
7291/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۶۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است

دریافت 10 MB کد خبر 6097310

دیگر خبرها

  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • جانمایی محل جدید آراد کوه در جاده تهران-قم در دست مطالعه است
  • تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان+ فیلم
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • احترام سبب وحدت مضاعف در بین مذاهب اسلامی می شود
  • تصویب قانون رفع تحریم‌های ظالمانه از کارهای مهم مجلس است
  • آغاز برداشت گل گاو زبان در شهرستان املش