Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@22:38:11 GMT

«یک آمپول ناقابل» با حضور علی‌ صادقی+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۶۶۱۸

«یک آمپول ناقابل» با حضور علی‌ صادقی+ عکس

به گزارش پارس نیوز، 

داریوش باباییان تهیه کننده سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت «یک آمپول ناقابل» گفت: فیلمبرداری فیلم در ژانر خانوادگی و نوجوان برای حضور در جشنواره بین المللی کودک و نوجوان اصفهان و جشنواره فجر به نویسندگی و کارگردانی علیرضا محمودزاده و تهیه کنندگی موسه فرهنگی هنری شکوفا فیلم به مدیریت خودم با همکاری شرکت فولاد مبارکه سپاهان و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان در حوالی اصفهان شهر مبارکه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اثری فرهنگی ورزشی در کنار صنعت با بازی علی صادقی، رضا شفیعی جم، هوشنگ حریرچیان، حدیث فولادوند، نسیم فطرت، شهرام قائدی، شادی محمدپور، سارا روستاپور، ندا رضوی، علی رفیعی، عبدالرضا شاه سنایی، عبدالله موقری، مسعود غزنچای، محسن توکلی، سوگل گلشن، اعظم شیروانیان، و هنرمندان جوان ژیار محمدزاده، پارسیا شکوری و نوید میرزایی است که ساخته می‌شود.

در خلاصه داستان این اثر آمده:

خانواده آمپول چی که تولید کننده آمپول هستند با وحشت فرزندانشان از آمپول مواجه م. شوند در این راستا ورزش فوتبال و انتخاب برای رده‌های قهرمانی به کمک فرزندانشان می‌آید و...

عوامل سازنده «یک آمپول ناقابل» عبارتند از:

تهیه کننده داریوش باباییان، کارگردان علیرضا محمودزاده، برنامه ریز و دستیار اول کارگردانی: سیاوش رمضانلو، منشی صحنه: جیران جناب، مدیر فیلمبرداری: نوید مهیمنیان، طراح صحنه و لباس: حمیده رسولی، طراح عروسک‌ها: محمد اعلمی، مدیر صدابرداری: هادی معنوی پور، طراح گریم: رضا سعیدی، تدوین و صداگذاری: حامد رضی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: پیام عرب زاده.

گفتنی است این دومین همکاری شکوفا فیلم با علیرضا محمودزاده پس از فیلم سینمایی«حقه باز دم دراز» است.

 

انتهای پیام/

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جشنواره بین المللی اصفهان فرهنگی هنری شرکت فولاد فولاد مبارکه صنعت بازی شادی فوتبال بازی جشنواره بین المللی شادی شرکت فولاد عروسک پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۶۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند سال جدید را با یک چالش بسیار سخت آغاز کرد و با مصدومیت از ناحیه دست، چهار بازی متوالی پرسپولیس را از دست داد و حتی در آستانه غیبت در بازی حساس با سپاهان قرار داشت.

با این حال علیرضا بیرانوند هر طور که بود در ورزشگاه آزادی مقابل مهاجمان زهردار سپاهان ایستاد و دروازه خود را در این مسابقه بسته نگه داشت.

حضور بیرانوند در مسابقه حساس با سپاهان جای شک و تردید بسیار زیادی را به وجود آورده بود اما حالا او در تصاویری که سایت پرسپولیس از تمرینات منتشر می کند نیز حضور دارد تا مشخص شود انگیزه و آمادگی بسیار بالایی برای بازی‌های باقیمانده لیگ برتر دارد.

پرسپولیس پنج دیدار حساس در لیگ دارد که هر یک می‌تواند در نوع خود یک فینال برای این تیم به منظور کسب جام قهرمانی باشد. پرسپولیس در این بازی‌ها روی درخشش دروازه‌بان شماره یک خود حساب باز می‌کند.

دیگر خبرها

  • برتری پرگل فاینورد در حضور علیرضا جهانبخش
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • چهره مصمم بیرانوند برای ادامه درخشش در لیگ
  • جدیدترین همکاری افشاریان و خاکزاد
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند
  • احمدرضا درویش امسال «کندو» را کلید می‌زند؟
  • بازیگران اصلی «بیرون‌پشتِ‌در» معرفی شدند/ اجرا در تالار قشقایی
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)