Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@20:32:51 GMT

حضور تام کروز در یک ماموریت غیرممکن +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۷۵۵۸

حضور تام کروز در یک ماموریت غیرممکن +عکس

تنها یک ماه به اکران فیلم سینمایی "ماموریت غیرممکن ۶" باقی مانده، اما با این وجود خبر‌ها حاکی از آن است که جدیدترین فیلم تام کروز به تازگی فیلمبرداری خود را به پایان رسناده است.

خبرگزاری میزان: تنها یک ماه به اکران فیلم سینمایی "ماموریت غیرممکن ۶" باقی مانده، اما با این وجود خبر‌ها حاکی از آن است که جدیدترین فیلم تام کروز به تازگی فیلمبرداری خود را به پایان رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جالب اینجاست که تام کروز برای انجام همین عمل آکروباتیک مصدومیت بسیار شدیدی پیدا کرد و به همین دلیل پروژه نزدیک به یک ماه به تعویق افتاد.

فیلم سینمایی "ماموریت غیر ممکن ۶" با بازی "تام کروز" اکران بین المللی خود را از ۱۸ جولای سال ۲۰۱۸ میلادی در سینما‌های امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

  "تام کروز" که این سال‌ها روز‌های خوبی را در گیشه هالیوود تجربه نکرده با بازی در نسخه ششم فیلم ماموریت غیرممکن به دنبال بازگشت موفقیت آمیز به سینما است.

علاوه بر تام کروز بازیگر همیشگی مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن، ونسا کربی بازیگر سریال پرطرفدار تاج، برای بازی در فیلم ماموریت غیرممکن ۶ جلوی دوربین رفته بود.

هنری کاویل، ربکا فرگوسن به همراه سیمون پگ و جرمی رنر از دیگر ستارگانی هستند که که در کنار "تام کروز" در این فیلم نقش آفرینی می‌کنند.  
فیلمبرداری و تولید فیلم Mission Impossible ۶ از تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۱۷ در شهر پاریس آغاز شد و هم‌اکنون مراحل نهایی پس از تولید را پشت سر می‌گذارد.

مک‌کوآیر نخستین کارگردانی است که کارگردانی بیش از یک قسمت از مجموعه فیلم‌های ماموریت غیر ممکن را بر عهده داشته است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003W29

منبع: فردا

کلیدواژه: ماموریت غیرممکن تام کروز سینمای هالیوود عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

دیگر خبرها

  • تام کروز از خلبانان ایرانی الهام گرفت
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به بندر حیفا
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • رقابت ستاره‌ها در سینما و آغاز اکران یک اکشن
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!