Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالواحد موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات ضمن مقاله کوتاهی در روزنامه زنجیره‌ای اعتماد، تحت عنوان «جای خالی بهشتی» می‌نویسد: هفتم تیر یکی از تلخ‌ترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی است. روزی که کشور از وجود مرحوم دکتر بهشتی که نقش بسزایی در ساختار سیاسی کشور داشت، محروم شد. اگر بخواهیم تاثیر مرحوم دکتر بهشتی در اداره کشور در آن روزها را ارزیابی کنیم خواهیم دید که این حرکت منافقین کوردل به کشور، نظام و انقلاب ضربه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقدان چهره ارزشمندی مانند «بهشتی جزو مواردی است که تا امروز جبران نشده و جبران نمی‌شود. هرچند این ضربه بسیار تلخ و دردناک بود و پس از بهشتی کشور با چالش‌های جدی رو به رو شد اما خوشبختانه به برکت وجود حضرت امام، منافقین در رسیدن به اهداف ناکام ماندند. امروز جای خالی بهشتی در مناسبات داخلی و خارجی به شدت احساس می‌شود. اگر بهشتی که جهان‌بینی بسیار روشنی داشت در این روزها بود، بسیاری از مشکلاتی که امروز با آنها درگیر هستیم رخ نمی‌داد. باید توجه داشت که اقدام منافقین مبنی بر حذف دکتر بهشتی سبب اتحاد و همبستگی بیشتر مردم در آن روزهای پرالتهاب شد. جنایت منافقین سبب شد تا مردم توجه بیشتری به همدلی و همنوایی داشته باشند تا جایی که اگر  اختلاف‌نظر اندکی میان جریان‌های وفادار به انقلاب و نظام وجود داشت به دلیل حفظ منافع ملی از این اختلافات چشم‌پوشی کنند.
آنچه در این نوشته مکتوم مانده و جای پرسش است، نسبت قاتلان جنایتکار شهید بهشتی با طیفی از افراطیون مدعی اصلاحات است. سازمان تروریستی منافقین که به خدمت سازمان سیا و استخبارات درآمد، عامل اصلی این جنایت تروریستی بود و در سبعیت و سرسپردگی آن کمترین تردیدی وجود ندارد. با این وصف، افراطیون مدعی صلح‌طلبی و برخی دست‌اندرکاران راه کج کرده مجمع روحانیون باید پاسخ دهند که چگونه در فتنه و آشوب سال 78 و سپس به طور صریح‌تر در فتنه و آشوب سال 88، با این سازمان تروریستی وابسته هم اردوگاه شدند و بر خفت زمینه‌سازی برای حرمت‌شکنی روز قدس، هتاکی به ساحت امام حسین(ع) تن دادند؟ به راستی اگر آیت‌الله شهید بهشتی به شهادت نمی‌رسید، شیطان بزرگ را منجی اقتصاد ایران و شریک مطلوب سیاسی و اقتصادی - آن‌گونه که اصلاح‌طلبان وانمود کردند - معرفی می‌کرد؟ یا می‌پذیرفت با جماعتی هم اردوگاه شود که آشوب خیابانی راه انداختند، روز قدس را به استهزا گرفتند، شعار «اصل نظام نشانه است»، و «نه به جمهوری اسلامی» سر دادند و مورد تشویق و حمایت آمریکا و انگلیس و اسرائیل قرار گرفتند؟! بهشتی به خاطر اختلاف حاضر می‌شد دعوت به آشوب‌ خیابانی و نپذیرفتن قانون کند، چنان‌که امثال خاتمی و برخی دیگر از اعضای مجمع روحانیون کردند؟!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر کشور انقلاب اسلامی انقلاب انقلاب و نظام سازمان سیا فتنه شهید بهشتی اقتصاد ایران سیاسی و اقتصادی روز قدس انگلیس قانون دولت شهید بهشتی وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری ۲ نفر قاتل خبر داد که پس از قتل جوان ۲۷ ساله اقدام به فرار کرده بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مفقود شدن جوان 27 ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو 405 فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و از آنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصور بوده کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان 27 ساله گواهی می‌داد توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود 30 ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی طی یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. 

وی گفت: قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان 27 ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل  اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کردند. متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستاهای شهرستان درمیان اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

صادقی به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و خاطرنشان کرد: متهمان  دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • فیلم| طرح منافقین خلق در سال ۵۴، برای ترور آیت‌الله بهشتی!
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ببینید | جزئیات جدید از طراحی ترور شهید آیت الله بهشتی در سال ۵۴
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • انریکه بود که جلوی آشوب امباپه را گرفت
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر