Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان،حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدکاظم حسینی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردکان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه گفت: راه نجات و برون‌رفت از بسیاری از مشکلات در پرتو رعایت حدود الهی است و داشتن تقوا این راه را برای ما هموار می‌کند.
وی با اشاره به حوادث نیمه اول تیرماه اظهار داشت: در این حوادث ما شاهد جنایات فجیع به دست آمریکا و عوامل آن‌ها در تاریخ بعد از انقلابمان در کشور هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترور شهید صدوقی، بمباران شیمیایی سردشت، ترور نافرجام مقام معظم رهبری، فاجعه هفتم تیر و حمله ناوگان آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران ازجمله این حوادث است.
امام‌جمعه موقت اردکان گفت: این ایام را به نام حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری کردند یعنی حقوق بشری که آمریکا از آن دم می‌زند این است. آن‌هایی که دم از مذاکره با آمریکا بدانند که استکبار جهانی نه‌تنها به فکر منافع خودش است بلکه به این هم راضی نیست و نمی‌تواند منافع کشورهای دیگر را هم ببیند. این رفتار آمریکا با کشور ما از ابتدای انقلاب تا امروز بوده است آن‌وقتعده‌ایوطن‌فروش و بی‌عقل سیاسی هنوز بعد از خروج آمریکا از برجام و بدعهدی او می‌گویند که ما باید با آمریکا مذاکره کنیم.
وی افزود: این دفعه برای چه و به چه قیمتی مذاکره کنیم؟ به قیمت از بین بردن مؤلفه‌های قدرت کشورمان؟ نتیجه مذاکره با آمریکا این خواهد شد که کم‌کم در ائتلافی که برعلیه مردم مظلوم یمن هم‌شکلمی‌گیرد باید شرکت کنیم. اما این انقلاب و این مردم در مقابل آمریکا ایستاده‌اند و زیر بار ذلت و زیاده‌خواهی‌های آمریکا نخواهند رفت.
حجت‌الاسلام حسینی پور در ادامه خطبه‌ها بیان کرد: امروز کشور ما با جنگ اقتصادی روبروست که مقام معظم رهبری از سال‌های گذشته نسبت به این موضوع هشدار داده‌اند. بسیاری از افراد اعتراض کردند و نوشتند که شما نسبت به آمریکا توهم دارید. آمریکا لبخند زده است و ادعای مذاکره و دلسوزی کرده است. امروز اگر بخواهیم در جنگ اقتصادی موفق باشیم باید به توصیه‌ها و دغدغه‌های مقام معظم رهبری عمل کنیم و نفوذ گاه‌های احتمالی دشمن را ببندیم.
وی گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند نقشه دشمن فشار اقتصادی است که سال‌های قبل آن را آغاز کرده است و تنها راه مقابله با این حمله ناجوانمردانه دشمن، اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است که همه باید وظیفه خودشان را در این عرصه انجام دهند. مسئولین باید نسبت به ارتقای کیفیت اجناس و مبارزه با فساد اهتمام لازم را داشته باشند و مردم هم باید نسبت به بحث حمایت از کالای ایرانی مواظبت کنند. همان‌طور که ما در جهاد ازخودگذشتگی نشان می‌دادیم و فداکاری می‌کردیم در موضوع حمایت از تولید کشور هم وارد شویم.
خطیب جمعه اردکان اظهار داشت: نقشه دوم دشمن، فشار روانی است. دشمن با استفاده از رسانه‌ها و تبلیغات وانمود می‌کند که مردم‌دارند هزینه حمایت از فلسطین را پرداخت می‌کنند. دشمن با فشار روانی این حرف غلط را در ذهن‌ها ایجاد می‌کند و مشکلات اقتصادی را به این مسائل پیوند می‌زند. فشار عملی از دیگر نقشه‌های دشمن برای سوءاستفاده از اجتماعات مردمی و جهت‌دهی شعارها برعلیه نظام و دستاوردهای انقلاب است که باید مردم با پیگیری مطالبات خود هوشیار باشند و هیچ مسئولی هم حق ندارد که مشکلات مردم را کم بشمارد.
وی در پایان با اشاره به‌روز صنعت و معدن گفت: مسئولین شهرستان در مورد مباحث موجود در مورد آب و صنایع پر آبخواه موجود در شهرستان و توسعه این صنایع باوجودکم‌آبیاین نکته را برای مردم بازگو کنند و به مردم پاسخ دهند که چه برنامه‌هایی برای جلوگیری از گسترش این‌گونه صنایع دارند؟ رسانه‌ها نیز انصاف را رعایت کنند.
گرامیداشت سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی و بیان گوشه‌ای از زندگی آن‌ها، سالروز رحلت علامه امینی، دیدار مسئولین قضایی کشور با مقام معظم رهبری،رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب از دیگر مباحثی بود که امام‌جمعه موقت اردکان به آن‌ها پرداخت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسین مباشری از اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، خدمات مومنانه و پروژه‌های عمرانی، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

فرمانده سپاه ناحیه سروستان همچنین از برگزاری اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، برگزاری بیش از ۱۰ پروژه عمرانی منازل محرومین، خدمات‌رسانی و برگزاری کلاس‌های تقویتی دانش آموزان، سرکشی از خانواده‌های شهدای جهادگر، بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی و برگزاری کلاس خاتم‌کاری و … در هفته جهاد سازندگی خبر داد.

وی در پایان گفت: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده و تا ۲۲ اردیبهشت ماه انجام خواهد گرفت.

کد خبر 6097067

دیگر خبرها

  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • شاعران در استقبال از غزل رهبری سرودند