Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - با حضور مدير عامل بانک مهر اقتصاد و معاونين امور مناطق، طرح و توسعه، پشتيباني، مالي، مدير کل حراست و سرپرست معاونت حقوقي و اعتبارات، نشست هم انديشي مديران اداره امور شعب استان خراسان رضوي در مشهد برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، سيد ضياء ايماني – مدير عامل بانک – در اين نشست با بررسي وضعيت استان و جمع بندي نظرات تخصصي معاونت‌هاي حاضر در جلسه، راهکارهاي عملياتي را در راستاي مرتفع شدن موانع و مشکلات ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ايماني با تشکر از تلاش‌ها و زحمات همکاران در پيشبرد اهداف و ماموريت‌هاي بانک، بر توسعه سهم از بازار و مصرف بهينه منابع و وصول مطالبات تاکيد کرد و گفت: حضور گسترده و موثر و شناسايي بازارها و بنگاه‌هاي مختلف اقتصادي، جذب مشتريان کلان و ارتقاء سود آوري از برنامه‌هاي اصلي و راهبردي بانک است که مسئوليت آن بر عهده تمامي‌همکاران و رسيدن به آن مستلزم تلاش همه جانبه آن‌ها مي‌باشد.
ايماني با تاکيد بر اهميت فروش دارايي‌هاي مازاد، تصريح کرد: فروش املاک تمليکي و مازاد يکي از مهم‌ترين برنامه‌هاي در دست اقدام است و در تلاش هستيم تا با فروش دارايي‌هاي سمي، بهره وري و سوآوري بانک افزايش يابد. مدير عامل بانک در بخش ديگري از سخنان خود عملکرد و ارتقاء بهره وري را مستلزم برخورداري از راهکارهاي عملياتي دانست و ادامه داد: مديران و کارکناني مي‌توانند زمينه جذب، حفظ و نگهداشت مشتريان را فراهم کنند که روز به روز بر سطح معلومات شغلي و حرفه‌اي خود بيفزايند و برآورد صحيحي از مطالبات مشتريان و سپرده گذاران داشته باشند. وي نظم و انضباط کاري را هسته اصلي فعاليت‌هاي اقتصادي و بانکي عنوان کرد و افزود: برخورداري از يک برنامه منسجم براي پيشرفت و تکامل سازمان در جهت نيل به اهداف بانک، يکي از اولويت‌هايي است که همه همکاران در بخش‌هاي مختلف بايد اقدامات و فعاليت‌هاي خود را بر اساس اين برنامه‌هاي مدون، تنظيم و اجرايي کنند.
در ادامه، ايوب تاباني - رئيس اداره امور شعب استان خراسان رضوي - به ارائه گزارشي از اقدامات صورت گرفته و وضعيت استان در سه ماهه نخست سال در حوزه‌هاي منابع، مصارف و مطالبات پرداخت و موفقيت‌هاي کسب شده را مرهون همت و تلاش همکاران متعهد خود دانست و ابراز اميدواري کرد در ادامه نيز شاهد ارتقاء سودآوري و بهره وري و شکوفايي بيشتر استان و رشد و تعالي بانک مهر اقتصاد باشيم.
گفتني است در اين نشست پيرامون موضوعاتي در خصوص ساختمان اداره امور شعب استان، تعيين تکليف مطالبات شرکت تجلي مهر و شرکت فراسوي شرق و تعيين تکليف پروژه نان صنعتي بحث و تبادل نظر شد که معاونين حاضر در جلسه، رئيس اداره امور شعب و روساي دواير ستاد استان خراسان رضوي، نقطه نظرات خود را در اين خصوص عنوان کردند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در این همایش که به منظور تسهیل گری برای شتاب بخشی به تحقق شعار سال برگزار شد، مدیران اقتصادی دولتی و خصوصی استان موانع و چالش‌های فراروی بخش تولید و اقتصاد استان را ارائه کردند.

ضرورت تکمیل زنجیره ارزش، کمبود آب، برق و گاز در استان، مشکل رفع تعهد ارزی، همکاری نکردن بانک‌های خصوصی در اعطای تسهیلات، طولانی بودن اخذ کد استاندارد، فرسودگی ماشین آلات صنایع، افزایش نرخ ارز و مالیات، تامین سرمایه در گردش واحد‌های تولیدی و لزوم توجه به توسعه صادرات از مسائل و دغدغه‌های مطرح شده در این همایش بود.

استاندار آذربایجان شرقی در این همایش با اشاره به تدوین ۱۰ گام برای عینیت بخشی به جهش تولید با مشارکت مردم، استاندار آذربایجان شرقی از تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان خبر داد و گفت: جهش تولید زمانی محقق می‌شود که بتوانیم الگویی را به کمک بخش خصوصی اجرا کنیم و در این زمینه نیازمند نگاه تحولی، اقدام جهادی و شبانه‌روزی و نظارت میدانی هستیم.

مالک رحمتی بخشی‌نگری را مانع تحول و جهش دانست و افزود: جهش و تحولی که امروز انتظار داریم نیازمند یکدلی و نقش‌آفرینی تک‌تک بخش‌ها در کنار هم است.

وی تاکید کرد: امروز همه دستگاه‌های ما برای جهش تولید برنامه راهبردی، عملیاتی و پروژه‌محور دارند و سعی کرده‌ایم که این برنامه‌ها، کمّی و مبتنی بر آمار و ارقام باشد.

دیگر خبرها

  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • برنامه جامع مشارکت مردم در اقتصاد امروز نهایی می‌شود
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت
  • وزیر امور اقتصاد و دارایی: پرسپولیس به کنسرسیومی از بانک ها واگذار شد
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد
  • افتتاح نمایندگی میوند بانک در کابل