Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@12:18:21 GMT

داود آزاد «تو مست تری یا من؟» را خواند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۹۲۵۱

داود آزاد «تو مست تری یا من؟» را خواند

به گزارش خبرگزاری مهر، آلبوم موسیقی «تو مست تری یا من؟» به آهنگسازی جاهد محمدی و خوانندگی داود آزاد مشتمل بر بداهه خوانی ها و تک نوازی سازهای تنبور و عود از سوی کانون فرهنگی هنری «نی داود» به مدیریت منوچهر آزادی در بازار موسیقی منتشر شد. همزمان با نشر این اثر، سامانه های قانونی دانلود آثار موسیقایی نیز نسبت به فروش آلبوم اقدام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تو مست تری یا من؟» با بداهه خوانی هایی کوتاه و تکنوازی سازهایی چون تنبور و عود، در قالب ۱۰ قطعه تصنیف و فضاهای بداهه با عناوین «قدحی در دست»، «قمار دیگر»، «بی پرده نهان مانده»، «خرقه و شراب»، «قدح اندر طرب»، «مست قلندر»، «بداهه نوازی عود»، «یک زمان هشیار نتوانم نشست»، «بداهه نوازی تنبور» و «هو المعشوق» به اجرا در آمده است. البته داود آزاد آهنگسازی تصنیف «یک زمان هشیار نتوانم نشست» را هم بر عهده داشته است.

قطعات این مجموعه بر سروده هایی از مولانا، حافظ، عطار، شمس مغربی و شاعر و ترانه سرای جوان سینا مشفقی به اجرا در آمده اند. داود آزاد در این اثر به تکنوازی عود، جاهد محمدی تکنوازی تنبور و سینا مشفقی نوازندگی دف پرداخته اند.

ضبط اثر در استودیو پارس با صدابرداری و میکس و مسترینگ حمید عسگری صورت گرفته که مصطفی قاسمی، سعید مسلط و سهراب رستم پور، عکاسان و لیلا اصفهانیان و شیرین پژوهش به عنوان مجریان طرح در این مجموعه همکاری داشته اند.

کد خبر 4335081 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی داود آزاد موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی ایرانی سینمای مستند نمايشگاه عكس کارگردان تئاتر رادیو بازیگر سینما رادیو نمایش تئاتر شهر برنامه تلویزیونی فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۹۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موعود شمخانی کیست؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اخبار مطرح اتهام مطرح شده علیه موعود شمخانی مربوط به مسائل منطقه آزاد است. 

در سال ۱۳۹۴، موعود شمخانی، به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد. پس از وقوع حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان در سال ۱۴۰۱، شایعاتی درباره همکاری وی با حسین عبدالباقی، مالک این ساختمان مطرح شده بود. 

روز دوشنبه دوم خرداد ماه ۱۴۰۱، ساعت ۳۰:۱۲، حدود چهل درصد از ساختمان شماره (۲)، که جزء ساختمان‌های دوگانه به نام "متروپل" در خیابان امیری (امیر کبیر) آبادان قرار داشت، فرو ریخت. طبق آمار رسمی، متأسفانه در این حادثه ۴۳ نفر جان خود را از دست داده و تعدادی دیگر زخمی شده‌اند.

 خبرگزاری برنا خبر بازداشت موعود شمخانی معاون فنی سابق سازمان منطقه آزاد اروند و برادرزاده علی شمخانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی را تایید کرد و  در این باره نوشت: وی به اتهام دریافت رشوه و فساد مالی در آبادان بازداشت شده است.

موعود شمخانی در سال ۱۳۹۴ به سمت معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شده بود.

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی، عادی سازی روابط تل آویو و عربستان را توافقی مخاطره آمیز خواند
  • موعود شمخانی کیست؟
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • هوش مصنوعی گرایش سیاسی افراد را از چهره‌شان می‌خواند
  • قهرمانی تیم پالایش نفت بندرعباس در مسابقات پدل برد انتخابی تیم ملی
  • لیونی: از زمان عملیات طوفان الاقصی اسرائیل در حال سقوط آزاد است
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان