Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@03:06:49 GMT

در بخش بيمه‏‌هاي خُرد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۹۴۲۱

در بخش بيمه‏‌هاي خُرد

خبرگزاري آريا - با توجه به پهناوري کشور عزيزمان ايران و ترکيب قوميت‌هاي مختلف در سراسر کشور، عملکرد شبکه فروش يک شرکت بيمه در ميزان سودآوري آن شرکت بسيار موثر مي‌باشد.
به گزارش خبرگزاري آريا، چشم‌انداز بيمه سرمد با عنوان «هر ايراني، يک بيمه‌نامه» ما را بر آن داشت که پاي صحبتهاي مديران محترم استان‌ها بنشينيم تا از ميزان شناخت مردم از خدمات بيمه‌اي در اقصي نقاط کشور با توجه به تفاوت‌هاي فرهنگي و قومي‌آگاهي حاصل نموده و در جهت ارتقاي سطح آگاهي مردم در خصوص صنعت بيمه قدم برداريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همين اساس، به سراغ جناب آقاي درويشي مديريت محترم استان مازندران رفته‌ايم که عملکرد قابل قبولي را در مدت فعاليت از خود نشان داده‌اند؛ در ادامه شرح آن را مي‌خوانيد:
در سال 96، شعبه تحت مديريت شما تا چه اندازه در مسير چشم‌اندازهاي تعيين شده، پيش رفته‌است؟
با توجه به پيش‌بيني پرتفوي يک ساله ابلاغي در دو بخش سهام‌داري و غيرسهام‌داري خوشبختانه با تلاش و همت همکاران خوبم در شعبه خزر و نمايندگان محترم و زحمتکش تحت سرپرستي و همچنين تعامل مناسب با بانک صادرات استان، در مجموع حدود 127 درصد از پرتفوي پيش‌بيني شده محقق شد.
چه موانعي را در مسير تحقق اهداف شعبه پيش روي خود مي‌بينيد؟
با توجه به رقابت ناسالم و نرخ‌شکني‌هاي غيرحرفه‌اي و نامتعارفي که امروزه از سوي شرکت‌هاي بيمه در استعلامات و مناقصات امورات بيمه‌اي ادارات، سازمان‌ها و کارخانجات شاهد هستيم، حضور در اين بازار آشفته به صورت بي‌هدف و بدون اعمال مديريت ريسک، به‌صرفه و صلاح شرکت نيست. بنابراين حضور گسترده در بازار خرد با توجه به تنوع و پراکندگي ريسک بيمه‌نامه‌هاي خرد و همچنين وفاداري نسبتا بالاي مشتريان، هدف اصلي اين شعبه براي جذب پرتفوي و کسب سهم مناسب از بازار استان قرار گرفته که با توجه به فعاليت حدود 40 نماينده حقيقي در سطح استان دستيابي به اين هدف دور از دسترس نيست. هرچند در اين راه بايد ابزار لازم در اختيار شبکه فروش قرار بگيرد که همان ارائه طرح‌هاي مناسب همراه با نرخ‌هاي قابل رقابت در رشته‌هاي بيمه‌اي و اعطاي اختيارات بيشتر به شبکه فروش است. بدون شک در اين زمينه نيازمند مساعدت مديران محترم فني در برخي رشته‌ها‌ هستيم.
در زمينه فروش بيمه‌هاي زندگي و فرهنگ‌سازي در اين زمينه چه فعاليت‌هايي را پيگيري کرده‌ايد؟
در زمينه فروش بيمه‌هاي زندگي با توجه به بازار بکر موجود در استان در حال مذاکره با تعدادي از فروشندگان حرفه‌اي اين نوع بيمه‌نامه هستم تا با تشکيل تيم حرفه‌اي فروش در سطح استان بتوانيم فعاليت گسترده‌اي در اين زمينه داشته باشيم که البته با توجه به اينکه شرکت‌هاي بيمه‌گر فعال در فروش بيمه‌هاي زندگي در حال به‌روز رساني طرح‌هاي بيمه‌اي خود هستند، پيشنهاد مي‌شود اين شرکت نيز نسبت به طراحي محصولات جديد و قابل رقابت و انحصاري اقدام کند.
براي حل چالش‌هايي که شما را از اهدافتان دور مي‌کند چه برنامه‌هايي را در نظر گرفته‌ايد؟ ستاد مرکزي چه گام‌هايي را مي‌تواند براي حل اين چالش‌ها بردارد؟
به نظر من با صبر و بردباري، تلاش و پشتکار مناسب، روحيه کاري بالا، تعامل مناسب با همکاران شعبه و شبکه فروش، جلب اعتماد مديران فني، صرف وقت کافي و مفيد، مشکلات و چالش‌ها از پيش روي ما برداشته خواهد شد. در رابطه با حل چالش‌ها توسط ستاد همانطور که پيشتر نيز اشاره شد، در دو زمينه بازار کلان و خرد با ريسک‌پذيري بيشتر و اعلام نرخ قابل رقابت و تهيه طرح‌هاي بيمه‌اي به روز مي‌توان مهمترين کمک را به منظور رفع اين مشکلات کرد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت:مرحله دوم انتخابات با رقابت میان آقایان رحیم کریمی و سید محمد موسوی در حوزه سمیرم و آقایان حسین رجایی ریزی و اکبر پولادی باغبادرانی در حوزه لنجان که دارای بالاترین آراء در مرحله اول شدند روز جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار خواهد شد.
مهدی سلیمانی افزود: بر این اساس تبلیغات مرحله دوم انتخابات از بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت آغاز و تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه بیستم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در این دو حوزه با مجموع ۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده که ۶۸ شعبه در حوزه انتخابیه سمیرم و ۱۵۳ شعبه در حوزه انتخابیه لنجان قرار دارد.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: باتوجه به اقداماتی که در حوزه تبلیغات به صداوسیمای مرکز اصفهان در دستور کار قرار گرفته، برنامه ۲۰ دقیقه‌ای برای معرفی نامزد‌ها پیش‌بینی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای تهیه شده که هر کدام از این برنامه‌ها تا کنون در شبکه استانی صدا و سیمای مرکز اصفهان دو مرتبه در ایام قانونی تبلیغات انتخابات پخش شده است.
وی تاکید کرد: در این مرحله از انتخابات تنها کسانی که در مرحله نخست انتخابات در این دو حوزه شرکت کردند و کسانی که در هیچکدام از حوزه‌های انتخابیه کشور در مرحله قبلی رأی ندادند می‌توانند شرکت کنند.
سلیمانی افزود: در دستگاه‌های احراز هویتی که در هر شعبه موجود است اطلاعات افراد مجاز به رأی قرار دارد و با ارائه اصل یکی از مدارک پنجگانه که عبارتند از: کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت واجدان شرایطی که سن آنان در روز برگزاری انتخابات ۱۸ سال تمام و بیشتر است امکان شرکت در انتخابات را دارند.
وی گفت:استان اصفهان در مجموع دارای ۱۶ حوزه انتخابیه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که در مرحله نخست با حضور مردم استان در انتخابات یازدهم اسفندماه، تکلیف ۱۴ حوزه انتخابیه با ۱۸ منتخب مشخص شد.

دیگر خبرها

  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان
  • رکوردشکنی در فروش نفت و رشد اقتصادی بالا با تکیه بر بازطراحی تجارت انرژی در دولت سیزدهم
  • شرایط محور‌های مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان