Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از آب‌رسانی به 65 روستای استان توسط این شرکت خبر داد.


حمیدرضا کرموند در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ، اظهار کرد: در حال حاضر در استان یک میلیون و 200 هزار مشترک شرکت آب و فاضلاب هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر تأمین آب شهرها، 65 روستای لرستان نیز توسط آبفای استان تأمین آب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان بیان کرد: این روستاها در اطراف خرم‌آباد، رومشکان، پل‌دختر و الشتر هستند.

کرموند با اشاره به کاهش نزولات جوی در لرستان تأکید کرد: با توجه به افزایش دمای استان و با فرارسیدن فصل گرما نیاز است مردم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به طرح‌های در دست اقدام گفت: اجرای خطوط انتقال آب، تجهیز چاه، ساخت مخازن، اجرای تصفیه‌خانه‌های فاضلاب، هوشمندسازی شبکه‌های آب و... از جمله پروژه‌هایی هستند که در استان پیگیری می‌شوند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام آبرساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: سه اکیپ عملیاتی آبفا با تجهیزات کامل از استان‌های اصفهان، فارس و خراسان جنوبی به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان اعزام شده است. - اخبار استانها -

هاشم امینی پس از بازدید از مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کنارک اظهار داشت: سه اکیپ عملیاتی آبفا با تجهیزات کامل از استان‌های اصفهان، فارس و خراسان جنوبی به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان اعزام شده است.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: علاوه بر تجهیزات موجود در کنارک، امشب سه تیم واکنش سریع به همراه تجهیزات و ماشین آلات مختلفی همچون خودروهای بحران آب و فاضلاب، پمپ ویژه تخلیه روان آب‌ها و فاضلاب، دیزل ژنراتور و موتورهای برق برای خروج آب از معابر در این شهر مستقر می‌شوند.

وی افزود: همچنین دو دستگاه خودروی عملیاتی پیکاپ جهت تسریع عملیات و پایداری شرایط از استان تهران وارد کنارک می‌شود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، ضمن بازدید از ایستگاه پمپاژ شماره سه فاضلاب کنارک، با حضور میدانی در سطح شهر وضعیت فاضلاب محله‌های مختلف شهر را که درگیر نفوذ آب‌های سطحی در معابر و منازل شده اند، بررسی کرد.

امینی در ادامه از پروژه ساخت ایستگاه پمپاژ شماره یک فاضلاب شهر کنارک بازدید کرد و روند پیشرفت این طرح را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

بازدید از آب شیرین کن کنارک و سد کهیر از دیگر برنامه های سفر مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به جنوب سیستان و بلوچستان بود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان بازدید کرد
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • اجرای طرح آبرسانی پایدار در ۲۱۱ روستای ایلام