Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

پس از انتشار نام همسر سیده فاطمه حسینی نماینده مجلس، به عنوان فردی که در این وضعیت اقتصادی، 38 هزار سکه پیش خرید کرده است، موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی علیه وی به راه افتاد.

 

به گزارش فارس پس از این موضوع، سیده فاطمه حسینی در بیانیه ای ضمن تکذیب خرید سکه از جانب خودش  یا خانواده‌اش از بانک مرکزی درخواست کرد تا اگر سندی مبنی بر خرید سکه توسط خود یا نزدیکانش وجود دارد آن را در اختیار رسانه هاقرار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از این نامه، سید محمود احمدی، دبیر کل بانک مرکزی به نامه سیده فاطمه حسینی نماینده تهران درباره شایعات اخیر پاسخ داد و نوشت:


بسم الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم سیده فاطمه حسینی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

برابر بررسی انجام شده نام حضرتعالی و سایر بستگان که در این نامه از آنها اسم برده شده است، در ردیف کسانی که سکه پیش خرید کرده اند، وجود ندارد.

ضمن اینکه شما و وابستگان هم مانند سایر مردم از امکان و حق شرکت در این پیش فروش برخوردار بوده اید.

امیدوارم به فضل و عنایت الهی فضای هم دلی و همکاری جایگزین برخی بی اخلاقی ها و اتهام زنی ها شده و اوقات ارزشمندی که از مردم و مسئولین کشور صرف اخبار غیر واقعی و تکذیب آنها می شود، به حل مشکلات و بهبود امور اختصاص یابد.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۹۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک

ایتنا - طرح کهربا در ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات آغاز شده و با این طرح تراکنش بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی انجام می شود.
بانک مرکزی طرح کهربا را با ۶ بانک کلید زد که بر اساس آن تراکنش بانکی با برنامک‌های هوشمند تلفن همراه بدون نیاز به کارت‌های بانکی امکان‌پذیر است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، بانک مرکزی در راستای تنوع بخشی به ابزارهای پرداخت و بروزرسانی ظرفیت‌های شبکه پرداخت کشور، طرح کهربا را در دستور کار دارد. بر این اساس، مشتریان شبکه بانکی امکان تعریف کارت بانکی فیزیکی خود در برنامک‌های هوشمند مبتنی بر تلفن همراه را دارند.

به گفته مصطفی قمری وفا - مدیر روابط عمومی بانک مرکزی- با طرح کهربای بانک مرکزی، امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آن‌ها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی مجهز شده، مطابق با آخرین فناوری و استانداردهای روز میسر گردیده است.

 

وی گفت: هم‌اکنون شش بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات تحت پوشش بوده و تعداد بانک‌های این طرح در حال افزایش است.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید از فروشگاه بدون کارت بانکی | چگونه از کهربا استفاده کنیم؟
  • تکذیب چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی
  • چاپ اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی؟
  • بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار اسکناس ۵۰۰ هزار تومانی ندارد
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • تغییر استاندار مازندران تکذیب شد
  • حذف کارت بانکی آغاز شد / خرید با موبایل!
  • سقف تراکنش بانکی برای سال جدید تغییر کرد
  • آغاز خرید با موبایل و بدون کارت بانکی در ۶ بانک
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید