Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – سرپرست فدراسیون گلف گفت: نام نویسی نامزدهای ریاست فدراسیون در حال انجام است و شرایط و بستر برای حضور رئیس منتخب مجمع انتخاباتی مهیا شده تا رئیس جدید با کمترین دغدغه فعالیت خود را آغاز کند.

بهروز منتقمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس اساسنامه فدراسیون های ورزشی شرایط را برای حضور رئیس منتخب مجمع فراهم کرده ایم ضمن اینکه تمام برنامه های فدراسیون در مدت سرپرستی ام به خوبی پیگیری و به موقع اجرا شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: جام بین المللی مرحوم حسین پور همچون هر سال در زمان همیشگی برگزار شد و ضمن اینکه استاندار خوزستان به عنوان استان میزبان این رقابت ها قول داد که امسال این رقابت در سطحی بهتر و با حضور کشورهای بیشتری برگزار شود.
سرپرست فدراسیون گلف با اشاره به اینکه رقابت های قهرمانی و لیگ گلف زنان و مردان نیز در دوره سرپرستی وی پیگیری و انجام شده است، افزود: پنج استان با سرپرست هیات ها اداره می شدند که تاکنون انتخابات ریاست هیات های دو استان برگزار و روسای آن انتخاب شدند و انتخابات سه هیات نیز تا پایان ماه جاری برگزار می شود. انتخابات مجمع ریاست فدراسیون هم با حضور تمامی روسای هیات ها برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری رقابت های بین المللی رشته وودبال مردان در شهر تبریز گفت: هماهنگی های لازم انجام شده و این رقابت ها شهریور ماه برگزار خواهد شد.
سرپرست فدراسیون همچنین به مسابقات وودبال آسیایی به میزبانی تایلند و مسابقات جهانی گلف به میزبانی ایرلند اشاره کرد و افزود: کارها برای اعزام تیم گلف به مسابقات وودبال آسیایی تایلند مهیا شده، ضمن اینکه تلاش ها برای اعزام تیم ملی به رقابت های گلف جهانی در ایرلند ادامه دارد و تا اینجای کار نظر مثبت شورای برون مرزی را در این خصوص جلب کرده ایم.
وی ادامه داد: در مدت حضورم در فدراسیون گلف، با تلاش های زیاد اعتبارات در نظر گرفته شده برای این رشته ورزشی از سوی کمیته ملی المپیک از مبلغ 46 میلیون تومان به دو برابر افزایش یافت و با پیگیری ها مستمر این اعتبار تخصیص یافته دریافت شده است.

**هنوز به جمع بندی لازم برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون نرسیده ام
منتقمی در پاسخ به اینکه آیا برای شرکت در انتخابات مجمع ریاست فدراسیون گلف نام نویسی می کند یا خیر؟ گفت: هنوز به جمع بندی لازم در این خصوص نرسیده ام؛ زیرا ریاست فدراسیون برای توسعه و حضور توانمند در عرصه های بین المللی کار سختی در پیش دارد.
وی ادامه داد: فردی که قصد دارد ریاست این فدراسیون را به عهده گیرد باید دو مساله را مورد توجه قرار دهد، که اول تلاش زیاد برای فراهم کردن امکانات و ابزار مورد نیاز از تجهیزات تا تاسیسات و فضای مورد نیاز و دوم تامین منابع کافی برای پیگیری برنامه ها در جهت توسعه این رشته ورزشی در دو حوزه همگانی و قهرمانی است.
منتقمی با یادآوری اینکه رشته گلف از سال 2016 رشته ای المپیکی محسوب شده است، گفت: رقابت ها و فعالیت برون مرزی این رشته زیاد است و با المپیکی شدن این رشته شانس این را داریم که در بازی های آسیایی نیز شرکت کنیم و با توجه به فعالیت های زیاد برون مرزی این رشته باید رقابت های داخلی به موقع و در سطح بالا برگزار شود و تیم های ملی زنان و مردان در رده های مختلف با قدرت در رقابت های برون مرزی شرکت کنند.
سرپرست فدراسیون گلف ادامه داد: بنابراین وقتی کسی مسئولیت این فدراسیون را قبول می کند با این دو مساله مواجه است و باید برنامه ای خوب و مدیریت توانمندی داشته باشد؛ زیرا در غیر این صورت تنها زمان و هزینه ها هدر خواهد رفت.
وی در پاسخ به اینکه چرا در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گلف ایران حضور ندارد، گفت: در این خصوص نشست های متعددی با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک داشتیم و با توجه به پتانسیل این رشته و شرایط موجود به این نتیجه رسیدیم که تیم های ملی گلف کشورمان در حد انتظارات کمیته نیستند و شرکت در دور بعدی این بازی ها هدف قرار گیرد.
سرپرست فدراسیون گلف با بیان اینکه باید برای حضور در بازی های آسیایی خودمان تلاش کنیم نه اینکه منتظر گرفتن امتیاز حضور باشیم تا توانمندی و لیاقت گلف بازان برای حضور در این رقابت ها ثابت شود، گفت: خوشبختانه در این فدراسیون شرایط برای فعالیت هر دو گروه زنان و مردان در تمامی رده های سنی فراهم است و تیم های ملی باید با درگیر کردن تمامی کشور به گونه ای تقویت شوند که با قدرت و توان بالا در تمامی رقابت های برون مرزی از جمله بازی های آسیایی شرکت کنند.
سرپرست فدراسیون گلف افزود: رئیس جدید این فدراسیون برای چهار سال آینده کار بسیار سختی در پیش دارد، زیرا در حین استفاده از داشته های موجود باید بدنبال تامین منابع مالی و امکانات لازم باشد تا در عرصه های بین المللی و افتخار آفرینی برای کشور از سایر رشته های ورزشی عقب نمانیم.
وی گفت: در مدت حضورم برای عقب نماندن این رشته از دانش روز جهانی، از مربیان خارجی تراز اول برای برگزاری دوره های آموزشی برای مربیان استفاده کردیم و در حال حاضر نیز بدنبال جذب مربی خارجی برای یک مقطع کوتاه هستیم تا ضمن هدایت تیم های ملی، دوره های مربیگری را برای مربیان زن و مرد این رشته برگزار کند و این مساله باید همیشه مورد توجه مدیران ورزشی از جمله گلف باشد.
سرپرست فدراسیون گلف همچنین برگزاری اردوهای کوتاه مدت برای مستعدین این رشته در سراسر کشور را نیز ضروری دانست تا برترین ها در قالب تیم های ملی به فعالیت بپردازند.

** ورزش گلف باید در دو بخش همگانی و قهرمانی توسعه یابد
منتقمی در ادامه به توسعه این رشته ورزشی در دو بخش همگانی و قهرمانی اشاره کرد و گفت: توسعه عمومی این رشته با توجه به فضای طبیعی موجب افزایش نشاط و شادابی در جامعه خواهد شد که این با همکاری بخش های دولتی، بخش خصوصی و نهادها و سازمان هایی چون شهرداریها میسر و قابل تحقق است.
وی ادامه داد: برای حوزه قهرمانی ما نیاز به توسعه زمین های استاندارد داریم؛ اما در حال حاضر با وجود اینکه از نظر فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیا ما می توانیم میزبان تورنمنت های بین المللی در زمین گلف مجموعه انقلاب باشیم اما زمین استانداردی در کشور نداریم.
این مسئول ورزشی با بیان اینکه ما در حال حاضر چهار زمین گلف در تهران، اصفهان، اهواز و مسجد سلیمان داریم و پنجمین زمین در آبادان در حال راه اندازی است، گفت: گلف به بیش از 40 هکتار زمین نیاز دارد، اما مینی گلف به 2 تا 3 هزار متر زمین نیاز دارد و قابلیت ایجاد آن در بسیاری از استان ها هست و خوشبختانه در حال حاضر در بسیاری از استان ها از جمله اصفهان، فارس، لرستان و گیلان و تعداد دیگری از استان ها برای استفاده علاقه مندان وجود دارد.
وی همچنین به 'رنج های گلف ' اشاره کرد و گفت: رنج گلف به اندازه یک زمین فوتبال و برای آموزش این رشته است که می توانیم با همکاری شهرداری ها در سراسر کشور و شهرداری های مناطق 22 گانه در تهران آن ها را فراهم کرده و در جهت توسعه این رشته و افزایش فعالیت های ورزش مردم مورد استفاده قرار گیرد.
نام نویسی نامزدهای ریاست فدراسیون گلف که مدتی پیش آغاز شده است تا دوازدهم تیر ماه ادامه دارد.
ورزشی **1828**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش گلف رئيس فدراسيون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتسال کشورمان روز گذشته (یک‌شنبه ۸ اردیبهشت) موفق شد با برتری چهار بر یک برابر تایلند (میزبان این رقابت‌ها) در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا قاطعانه به مقام نخست این دوره دست یابد.

شیخ سلمان، رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا، بعد از قهرمانی ایران در این دوره از رقابت‌ها با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران این عنوان را به ملی‌پوشان فوتسال کشورمان تبریک گفت و برای این تیم در مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ ازبکستان آرزوی موفقیت کرد.

در پیام شیخ سلمان به تاج آمده است: من از طرف خانواده فوتبال در آسیا می‌خواهم پیام تبریکم را به فوتبال ایران بابت درخشش و قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا ابراز کنم. روحیه تیمی و انعطاف پذیری که توسط کل تیم به سرمربیگری وحید شمسایی نشان داده شد، کلید موفقیت آن‌ها بود. لطفا تبریکات من را به بازیکنان و تیم فنی به خاطر عملکرد عالی شان در تمام طول بازی اعلام کنید. برای آن‌ها در آماده سازی برای جام جهانی فوتسال ازبکستان ۲۰۲۴ بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. مشتاقانه منتظر دیدار شما در ماه آینده در بانکوک، تایلند در کنگره AFC و فیفا هستم.

جیانی اینفانتینو، رییس فیفا نیز با انتشار پستی در صفحه مجازی خود قهرمانی فوتسال ایران در آسیا و کسب سهمیه جام جهانی را تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم‌ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسال لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رئیس فدراسیون ورزش کارگری: فعالیت خانم ها و آقایان یکسان می‌شود/ امسا لیگ کارگری هم خواهیم داشت
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد