Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@06:07:01 GMT

تکذیب شایعه خرید سکه توسط همسر نماینده مجلس

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۹۶۹۲

تکذیب شایعه خرید سکه توسط همسر نماینده مجلس

درحالی برخی کاربران با انتشار تصویر همسر سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران او را متهم به خرید 3800 سکه بهار آزادی کردند که بانک مرکزی این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، پس از انتشار نام همسر سیده فاطمه حسینی نماینده مجلس، به عنوان فردی که در این وضعیت اقتصادی، 38 هزار سکه پیش خرید کرده است، موجی از واکنش‌ها در فضای مجازی علیه وی به راه افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:
روایت قاضی سراج از خرید 38 هزار سکه توسط یک جوان

پس از این موضوع، سیده فاطمه حسینی در بیانیه ای ضمن تکذیب خرید سکه از جانب خودش  یا خانواده‌اش از بانک مرکزی درخواست کرد تا اگر سندی مبنی بر خرید سکه توسط خود یا نزدیکانش وجود دارد آن را در اختیار رسانه هاقرار بدهد.

پس از این نامه، سید محمود احمدی، دبیر کل بانک مرکزی به نامه سیده فاطمه حسینی نماینده تهران درباره شایعات اخیر پاسخ داد و نوشت:


بسم الله الرحمن الرحیم

سرکار خانم سیده فاطمه حسینی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

برابر بررسی انجام شده نام حضرتعالی و سایر بستگان که در این نامه از آنها اسم برده شده است، در ردیف کسانی که سکه پیش خرید کرده اند، وجود ندارد.

ضمن اینکه شما و وابستگان هم مانند سایر مردم از امکان و حق شرکت در این پیش فروش برخوردار بوده اید.

امیدوارم به فضل و عنایت الهی فضای هم دلی و همکاری جایگزین برخی بی اخلاقی ها و اتهام زنی ها شده و اوقات ارزشمندی که از مردم و مسئولین کشور صرف اخبار غیر واقعی و تکذیب آنها می شود، به حل مشکلات و بهبود امور اختصاص یابد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی بانک مرکزی پیش فروش سکه تکذیب سید فاطمه حسینی شایعه مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته

کاربری توئیتری به نام فرزین در این باره نوشت: به علت اینکه شهاب حسینی باید به آمریکا می‌رفت و عجله داشت، ابتدا تمام سکانس‌های مربوط به شهاب حسینی ضبط شد! ضمن اینکه او برای بازی در این سریال ۵ میلیارد تومان دریافت کرد.

منبع: برترین‌ها

tags # شهاب حسینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به اظهارات قالیباف
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟