Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی گفت: در سال جاری بیش از 192 هزار نفر در استان کارت ملی هوشمند دریافت کردند.

حیرت انگیز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه 192 هزار و 171 نفر در استان کارت ملی هوشمند دریافت کردند.

وی گفت: 2 میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت استان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تعداد ثبت نام کنندگان کارت هوشمند ملی از ابتدای طرح در استان یک  میلیون و 950 هزار نفر بودند که از این تعداد یک میلیون و 710 هزار و 513 نفر کارت هوشمند ملی خود را دریافت کردند تصریح کرد: از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه تعداد 236 هزار و 253 نفر از جمعیت واجد شرایط در استان برای کارت هوشمند ملی ثبت نام کردند.

حیرت انگیز ادامه داد: از ابتدای طرح تاکنون 78 درصد از جمعیت واجد شرایط در استان نسبت به ثبت نام کارت هوشمند ملی اقدام کردند و 68 درصد واجدین شرایط در استان کارت هوشمند ملی خود را دریافت کردند.

مدیر کل ثبت احوال آذربایجان غربی ضمن توصیه به شهروندان برای اقدام به دریافت کارت هوشمند ملی افزود: هم استانی های عزیز ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند خود را به ماههای پیایان سال موکول نکنند و هرچه سریعتر اقدام کنند.

 


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی کارت ملی هوشمند شرایط جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع

روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی بوجود آمده، به اطلاع می رساند وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنج شنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

پیش از این روابط عمومی سازمان ملی مهاجرت در اطلاعیه‌ای درباره پیامک ارسالی از سامانه سهما به شماره اتباع خارجی از آنها خواست تا این پیامک را جدی بگیرند.

در این اطلاعیه آمده است: پیامکی با مضمون ذیل برای اتباع و مهاجرین خارجی مجاز در کشور جهت استعلام حضور یا عدم حضور توسط سامانه سهما ارسال شده است؛ از مخاطبان درخواست می‌شود در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام یک کارت جدید بانکی با امکان سرمایه‌گذاری هوشمند
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع