Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@04:14:36 GMT

تصادف سواری با کامیون در تهران یک کشته برجاگذاشت

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۴۹۸۵۶

تصادف سواری با کامیون در تهران یک کشته برجاگذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره جزئیات این تصادف مرگبار روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 20 دقیقه بامداد این تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید همت نرسیده به بزرگراه کن به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 2 ایستگاه آتش نشانی از دو مسیر مختلف به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید جلال ملکی اظهارداشت: یک دستگاه خودرو ال-90 هنگام حرکت و به دلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه کامیونت برخورد که بر اثر این حادثه بخشی از خودرو زیر کامیونت رفته بود بخش دیگری از آن نیز نیز آتش گرفته بود که پیش از رسیدن آتش نشانان، حریق توسط مردم خاموش شد.
وی با بیان اینکه در نتیجه این تصادف ترافیک سنگینی در محل حادثه ایجاد شده بود خاطرنشان کرد: در این حادثه یک دختر 17 ساله از سرنشینان خودرو ال-90 بدلیل شدت جراحت جان باخت و راننده کامیونت که مردی حدود 27 ساله بود نیز دچار مصدومیت شد.
به گفته ملکی علت این تصادف توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.
تهرام/7243/ 1008
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 آتش نشانی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلیس راهور ترافیک تصادف جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۴۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بروجن گفت: با اطلاع به این جمعیت مبنی بر تصادف دو خودرو سواری به صورت رخ به رخ در ابتدای پل کره بس، تیم‌های عملیاتی پایگاه گدارکبک و پایگاه نگین به محل حادثه اعزام شدند.
ایرج کیانی افزود: پس از ارزیابی، رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۳ نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۴ نفر دیگر برای اعزام تحویل عوامل اورژانس شدند.
وی افزود: در این عملیات دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه خودرو نجات به همراه ۲ نفر نجاتگر کادر و ۴ نفر نیروی داوطلب بکارگیری شد.

دیگر خبرها

  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • گرفتار شدن ۳ خودرو در گل و لای اتوبان شهید خرازی
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • تصادف دو خودرو سواری با ۷ مصدوم
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها