Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، با حضور در منزل شهیدان علی و حسن تهرام مقدم با مادر این دو شهید والا مقام دیدار کرد.

به گزارش ایسنا،نصیری در این دیدار گفت: شهدا برگزیده خداوند هستند و هر کس به توفیق شهادت دست یابد بی‌شک جاودانه خواهد شد. شهیدان راه خود را به ‌درستی پیدا کرده بودند و با  دانستن مقام شهید نزد خدواند آگاهانه  خط سرخ شهادت را انتخاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نصیری ضمن تقدیر از صبر و بردباری مادر شهیدان حسن و علی تهرانی مقدم گفت: کاری که مادران شهدا کردند با هیج چیز  قابل تقدیر نیست. شما  دو فرزند خود را در راه آرمان‌های انقلاب و دفاع از میهن تقدیم کردید و اگر تربیت فاطمه گونه مادران شهدا نبود نظام اسلامی پایدار نمی‌ماند.
وی ابراز امیدواری کرد اخلاق و منش شهیدانی چون حاج حسن تهرانی مقدم برای همه فرزندان این سرزمین الگو قرار گیرد تا بتوانیم  ایرانی سربلند، با عزت و آباد داشته باشیم.
مادر شهیدان علی و حسن تهرانی مقدم نیز در این دیدار با اشاره به اینکه شهید علی تهرانی مقدم در شب شهادت حضرت علی(ع) به دنیا آمد و در ظهر عاشورای سال 1359 در سن 17 سالگی شهید شد گفت: پس  از شهادت فرزندم علی هشت سال در جبهه خدمت کردم و کمکهای مردمی را به رزمندگان می‌رساندیم  وحاج حسن همیشه می‌گفت مادرم شیرزن است. از اینکه فرزندانم در راه اسلام به شهادت رسیدند خدا را شاکرم.
سردار شهید حاج حسن تهرانی مقدم از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی و فرمانده جهاد خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 90 بر اثر انفجار در پادگان امیرالمؤمنین در شهرستان ملارد به همراه جمعی از پرسنل سپاه به شهادت رسید.
نصیری همچنین با حضور در بیت شهید «محمدرضا  پورابتهاج»، با محمد علی پورابتهاج پدر این شهید دیدار و از وی تجلیل کرد. محمدرضا پور ابتهاج 28 بهمن سال 1361 در فکه به یع شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام خانواده های شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۰۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • کارگران رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی هستند
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • غیرتی که در خون غلتید
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه