Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری العین؛ سومین دوره مسابقه بین‌المللی قرآن بانوان دبی جائزه «شیخه فاطمه بنت مبارک» قرار است، 15تا 28 آبان سال جاری برگزار شود.

ابراهیم محمد بوملحه، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و انسانی و رئیس کمیته برگزارکننده مسابقات قرآن جایز دبی در این باره گفت: مکاتباتی با بیش از 106 کشور و اقلیت‌ مسلمان در مناطق مختلف جهان برای شرکت در این دوره از مسابقات صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار می‌رود که در این دوره از مسابقات شاهد مشارکت گسترده‌ای از بانوان قرآنی باشیم، چرا که این رقابت‌ها در دو دوره قبلی موفقیت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است.

بوملحه تصریح کرد: کمیته برگزارکننده این رقابت‌ها تلاش می‌کند که آیین‌نامه مسابقه بین‌المللی قرآن جایزه دبی در بخش آقایان را در این رقابت‌ها نیز مطابقت دهد و به این ترتیب به نفر اول این مسابقات 250 هزار درهم، نفر دوم 200 هزار درهم و نفر سوم به 150 هزار درهم امارات پراداخت می‌شود.

مشاور حاکم دبی افزود: در دوره اول این مسابقات، 72 کشور و اقلیت‌ مسلمان از کشورهای مختلف جهان شرکت کردند و در دوره دوم نیز نمایندگان 76 کشور حضور داشتند.

منبع: ایکنا

کلیدواژه: بین المللی خبرگزاری قرآن مسابقه حفظ قرآن زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور

عبدالعلی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی شهر زاهدان برگزار خواهد شد، اعزام شد.

رئیس هیأت ووشو آذربایجان شرقی عنوان کرد: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند که با ترکیب پرستو جبلی، مهدیه خوش صفت و مربیگری و سرپرستی خانم پورثابت به این مسابقات اعزام شد.

ابراهیمی اذعان داشت: مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از امروز بیست و هشتم تا بیست و نهم فروردین ماه در زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079820

دیگر خبرها

  • روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • آغاز هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • حضور تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • برگزاری سومین جشنواره پانتومیم در انتظار نظر مدیرکل ارشاد زنجان