Web Analytics Made Easy - Statcounter


رویداد۲۴ از روز گذشته خبر تیراندازی به بخشداری مرکزی سرباز در شبکه های مجازی دست به دست میشود و نگرانی هایی را در بین مردم این شهرستان به وجود آورده است.
بخشدار سرباز در گفت و گو با رویداد24 ضمن تایید این خبر اظهار داشت: روز پنجشنبه پس از اتمام ساعت‌کاری یعنی ساعت 12 درب‌های بخشداری بسته شد و به دلیل حضور ارباب رجوع و حل مسائل آنان در بخشداری ماندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضی سایگانی، ادامه داد: پس از اتمام کار وارد محوطه بخشداری شدم و تصمیم داشتم به منزل بازگردم که صدای تیراندازی شدیدی توجهم را جلب کرد و پس از گذشت چند دقیقه متوجه شدم ضاربان درب بخشداری را هدف قرار داده و شروع به تیراندازی کرده‌اند.
بخشدار سرباز با بیان اینکه ضاربان دو نفر بودند، تصریح کرد: ضاربان توسط یک خودروی پژوی سواری بدون پلاک اقدام به تیراندازی کرده و هدف آنان تاکنون مشخص نشده است، از سوی دیگر هیچگونه اختلاف شخصی و یا کدورتی با کسی نداشته و علت این اقدام را نمی‌دانیم.

وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه مشکل امنیتی در سرباز وجود نداشته و از علت تیراندازی کماکان بی‌اطلاعیم.
بخشدار سرباز عنوان کرد: سلاح استفاده شده توسط ضاربان، کلاشینکف بوده است. البته باید بگویم حدود چندسال قبل هم به جان یکی از بخشداران سرباز سوء قصد شده بود.
لازم به ذکر است که هفته گذشته نیز به جان مدیرحراست اداره‌کل‌فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان نیز سوء‌قصد شده است.
به گفته معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان، فرد ضارب توسط یک خودروی سواری اقدام به تیر اندازی دو گلوله به پای اسماعیل سعیدی نسب می کند.به گواه هادی مرعشی، حال عمومی سعیدی نسب خوب گزارش شده و آخرین اقدامات پزشکی لازم برای وی در دست انجام است.


منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 تیراندازی سرباز حوادث تروریستی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی یوتیوبر فلسطینی با سرباز اسرائیلی: من بیست نفر را در غزه کشتم

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آمریکا: به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم
  • آمریکا : به سرباز بازداشت شده در روسیه دسترسی کنسولی نداریم
  • زخمی شدن ده‌ها سرباز ناتو + جزئیات | جراحات آنها جدی است؟
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • زخمی شدن ده‌ها سرباز حین رزمایش ناتو در سوئد
  • روسیه دو تبعه آمریکایی را بازداشت کرد
  • تیراندازی در مرز میان قرقیزستان و تاجیکستان
  • حماس آماده تبادل هر سرباز زن اسیر اسرائیلی با ۵۰ اسیر فلسطینی است
  • یک سرباز آمریکایی در روسیه به اتهام دزدی بازداشت شد
  • گفتگوی یوتیوبر فلسطینی با سرباز اسرائیلی: من بیست نفر را در غزه کشتم