Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار از آمادگی بازاریان برای کمک به دولت در جهت مقابله با نوسانات ارزی خبر داد. ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ سیاسی سیاست ایران نظرات

احمد کریمی اصفهانی دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم بابیان اینکه، بازاریان توطئه دشمن برای اختلاف‌افکنی در کشور را ناکام گذاشتند، تصریح کرد: دشمن تصور می‌کرد که می‌تواند از بازاریان استفاده ابزاری کند اما همه دیدند که بازاریان ما به عهد و پیمان خود با انقلاب وفادار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بیانیه اتاق اصناف و بازاریان تهران در واکنش به اتفاقات اخیر بازار

وی با بیان اینکه، هم‌اکنون تمام مغازه‌های بازار تهران باز است، گفت: البته ما پیگیر مشکلات اقتصادی بازاریان هستیم و امیدواریم دولت محترم نسبت به این مشکلات اهتمام لازم را داشته باشند؛ نوسانات ارزی حاصل سو مدیریت است و با مدیریت قابل‌رفع است لذا انتظار می‌رود رئیس‌جمهور محترم با ترمیم کابینه، سومدیریت فعلی را رفع کند.

دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و بازار تصریح کرد: انتظار می‌رود دولت محترم برای رفع مشکلات اقتصادی از تیم مشاره قوی بهره بگیرد و بازاریان نیز آمادگی دارند در این زمینه به دولت کمک کنند.

انتهای پیام/

 

R31462/P31462/S1,1412/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم

وزیر جهاد کشاورزی گفت: بسترسازی تولید را برای تنظیم بازار دنبال می‌کنیم تا بتوانیم از طریق یکنواختی تولید، نوسانات بازار را از نظر کمّی و قیمتی به حداقل برسانیم.

به گزارش مشرق، محمد علی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی امروز- چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت- در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای تنظیم بازار بستر سازی تولید را دنبال می کینم تا بتوانیم از طریق یکنواختی تولید، نوسانات بازار را از نظر کمی و قیمتی به حداقل برسانیم.

وزیر کشاورزی تصریح کرد: عید نوروز امسال همزمان با ماه مبارک رمضان فشار زیادی برای تامین کالا وجود داشت که با برنامه ریزی صورت گرفته و تامین کالای مورد نیاز نسبت به سنوات گذشته کمتر دچار نوسان قیمت کالا بودیم و تثبیت در بازار اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه تا امروز توسط کارخانه های تولید روغن و بازرگانان ۷۰۰ هزار تن دانه های روغنی از کشاورزان خریداری شده است، یادآورشد: در هیچ میوه فروشی کمبود کالا مشاهده نمی شود، کالاها تامین شده و گرانی برخی کالاها ناشی از کمبود کالا نیست.

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • اعلام سیاست دولت به مجلس برای مهار نوسانات ارزی
  • نیکبخت: نوسانات بازار را با تولید به حداقل می‌رسانیم
  • حسینی: سیاست دولت در کنترل نوسانات ارزی به مجلس اعلام شد
  • استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • واکنش بانک مرکزی به اظهارات میرسلیم/ عقل سلیم چه می‌گوید؟
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • ممنوعیت ورود موتورسیکلت‌ به بازار اصفهان از ۱۷ اردیبهشت/بودجه مرمت بازار ۵ برابر شد