Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@10:54:05 GMT

ست کردن کوسن با مبل

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۵۱۱۷۱

ست کردن کوسن با مبل

خبرگزاري آريا -

ست کردن کوسن با مبل به همان اندازه که ساده به نظر مي رسد پيچيده است
نکاتي درباره ست کردن کوسن با مبل در اتاق نشيمن
ست کردن کوسن با مبل به همان اندازه که ساده به نظر مي رسد پيچيده است، بخصوص اگر بخواهيد طرح کوسن ها را در دکوراسيون هاي فصلي عوض کنيد. در دنياي امروز همه چيز با قوانين خاصي چيده مي شود و ست کردن کوسن با مبل نيز از اين قاعده مستثني نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مروري خواهيم داشت بر نکاتي که درباره ست کردن کوسن با مبل کمک حال ماست.
1) يک پالت رنگ منسجم در نظر بگيريد و سعي کنيد از همان رنگها پيروي کنيد تا بتوانيد با رنگهاي اين پالت اتاق را دکور کنيد. اگر کوسن ها در رنگهاي مختلف از يک پالت رنگ يا حتي يک رنگ با طرح هاي مختلف انتخاب شوند تاثير بيشتري مي گذارند.

يک پالت رنگ منسجم در نظر بگيريد و سعي کنيد از همان رنگها پيروي کنيد
2) وقتي مي خواهيد کوسن يا بالش ها را بچينيد، چه هنگام ست کردن کوسن با مبل چه چيدن بالش ها روي تخت، بهتر است از يک ترتيب خاص پيروي کنيد. وقتي بالش هاي کوچک و بزرگ با طرح ها و نقش هاي مختلف روي هم چيده شود، دکوراسيون خانه نامنظم و شلوغ به نظر مي رسد. داشتن يک ترتيب منظم مي تواند به ست کردن کوسن با مبل کمک بسياري بکند.

داشتن يک ترتيب منظم مي تواند به ست کردن کوسن با مبل کمک بسياري بکند
3) يک طرح ساده، يک طرح شلوغ و يک تک رنگ! يک فرمول پايه براي ست کردن کوسن با مبل است که کمک بزرگي در انتخاب گزينه هاي مختلف مي کند. در انتخاب طرح و نقش کوسن ها از يک کوسن با طرح ساده، يک کوسن با طرح شلوغ يا طرحي بزرگ و يک کوسن تک رنگ استفاده کنيد. کوسن با طرح شلوغ يا طرح بزرگ معمولا بايد بزرگترين کوسن يا کوسني که در وسط و رو به رو قرار مي گيرد باشد، اين کوسن تاثير بيشتري بر دکوراسيون اتاق خواهد داشت. طرح هاي راه راه و چهارخانه در اين فرمول در ليست طرح هاي ساده قرار مي گيرند.

يک کوسن با طرح ساده، يک طرح شلوغ و يک تک رنگ انتخاب کنيد
4) کوسني که وسط قرار مي گيرد بهتر است کوچک تر باشد. کوسني که بزرگ تر است در گوشه ترين نقطه مبل قرار بگيرد و کوسن هاي کوچک تر جلوي آن يا در وسط مبل قرار مي گيرند. اگر کوسن بزرگ را وسط قرار دهيد،کل فضا را به آن اختصاص داده ايد.

کوسني که وسط قرار مي گيرد بهتر است کوچک تر باشد
5) اگر چه ست کردن کوسن با مبل حرکتي دکوريست، اما اين را نيز فراموش نکنيد که کوسن ها براي راحتي روي مبل قرار مي گيرند و قرار نيست جاي نشستن روي مبل را تنگ کند. همه دوست دارند روي مبلي زيبا و راحت بنشينند، وجود تعداد زيادي کوسن روي مبل ممکن است فضا را براي راحت بودن بگيرد. سعي کنيد از تعداد متناسب کوسن در سايزهاي مختلف در ست کردن کوسن با مبل استفاده کنيد.

از تعداد متناسب کوسن در سايزهاي مختلف در ست کردن کوسن با مبل استفاده کنيد
6) بي نظمي در عين داشتن نظم هم مي تواند جذاب باشد. هميشه نياز نيست از تعداد ثابتي کوسن استفاده کنيد، به جاي اينکه از پنج کوسن در سايزهاي مختلف استفاده کنيد از چهار کوسن در يک سايز ولي طرح ها يا جنس پارچه مختلف ايده بگيريد.

از کوسن هايي در يک سايز ولي طرح ها يا جنس پارچه مختلف ايده بگيريد
منبع : banooyeshahr.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۱۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم

به دنبال وقوع بارش‌های شدید در نقاط مختلف استان یزد به ویژه شهرستان‌های بهاباد و اردکان، برخی نقاط استان یزد سیلابی شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، بارش‌های شدید باران در نقاط مختلف استان یزد منجر به وقوع سیل و آب گرفتگی مسیر‌ها و مسدود شدن برخی از محورهای استان به ویژه راه‌های برخی از روستاها شد که به همت عوامل راهداری این مسدودی‌ها برطرف شد.

مدیریت بحران استانداری یزد امروز در پیامی از مسدود شدن راه‌ روستای توت در شهرستان اردکان خبر داد که پس از چند ساعت این مسدودی برطرف و امکان استفاده از این مسیر فراهم شد.

همچنین محور اردکان - چوپانان هم به دلیل بارندگی بسیار شدید و وقوع سیل زیاد امروز دچار مسدودی شد، جاری شدن سیل در این محور بسیار شدید و با سرعت بالا بود.

بیشترین میزان بارندگی طبق اعلام هواشناسی در استان یزد مربوط به شهرستان بهاباد بود به گونه‌ای که علاوه بر وقوع سیل‌ در معابر و محورهای این شهرستان، آب به داخل منازل مردم هم وارد شد.

.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در نقاط مختلف هرمزگان تا بعد از ظهر امروز
  • بازگشت «تهرانگرد» به شبکه تهران
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • مراقب نیش ها باشید!
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی پایه‌های مختلف تحصیلی
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • شادی مردم از بارش رحمت الهی در مناطق مختلف استان همدان
  • وقوع سیلاب در نقاط مختلف شهریزد
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می آید
  • اجرای طرح کاسبان امین در صنوف مختلف قم