Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > ورزش‌های دیگر - همشهری آنلاین:
ورزشکاران تیم نفت تهران که به نمایندگی از ایران به مسابقات جام کازانف قزاقستان اعزام شده بودند، با کسب ۴ مدال طلا، ۵ نقره و ۱ نشان برنز به کارشان پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسيون دو و ميداني، در روز اول مسابقات رضا قاسمی در 100 متر و امیر مرادی در 800 متر به مدال طلا دست یافتند، رضا ملک‌پور در 400 متر با مانع، کیوان قنبرزاده در پرش ارتفاع و مسلم نیادوست در 1500 متر به مدال نقره رسیدند و میلاد سیار نیز در 110 متر با مانع به نشان برنز رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز دوم و پایانی هم تیم نفت تهران که به نمایندگی از دو و میدانی ایران در این رقابت‌ها حضور یافته بود، به دو مدال طلا و دو نشان نقره دیگر دست یافت و با کسب 4 مدال طلا، 5 نقره و 1 نشان برنز به کار خود پایان داد.

در روز دوم تیم 4 در 400 متر امدادی با ترکیب منصورعفری، مسلم نیادوست، رضا ملک‌پور و امیر مرادی با زمان 3:13.65 دقیقه به مدال طلا رسید، رضا قاسمی با ثبت رکورد 21.28 ثانیه به عنوان دوم 200 متر دست یافت و یونس یوسف‌وند با پرتابی به طول 63.61 در پرتاب نیزه نایب قهرمان شد. در 800 متر امیر مرادی با رکورد 1:49.79 دقیقه به مدال طلا دست یافت و مسلم نیادوست با زمان 1:51.08 دقیقه پنجم شد.

رضا قاسمی، رضا کاظمی (100 متر و 200 متر)، منصورعفری (400 متر)، امیر مرادی، مسلم نیادوست (800 متر و 1500 متر)، یونس یوسف‌وند (پرتاب نیزه)، کیوان قنبرزاده (پرش ارتفاع)، میلاد سیار (110 متر با مانع)، محمد بنی‌آدم (پرش با نیزه)، رضا ملک‌پور (400 متر با مانع) ترکیب تیم نفت تهران در این مسابقات بودند.

همچنین عبدالغفار سقّر، احمد زارع‌کار و ایرج ایری به عنوان مربیان به سرپرستی اسماعیل کبوتران این تیم را در رقابت‌های جام کازانف همراهی کردند.

 

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 748276

دیگر خبرها

  • قیمت سکه امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • يزدانى - اسنايدر، كشتى جهان چشم انتظار شماست!
  • ورزشکاران معترض دوومیدانی بالغ‌ هستند/المپیک جای نخبگان است
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد