Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو امیرصادقی از دوستان نزدیک مهدی فخیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت روند درمانی فخیم‌زاده گفت: صبح امروز من به ملاقات وی رفتم و حال فخیم‌زاده بسیار خوب و مساعد بود و الحمدلله به لطف خداوند و تلاش پزشکان روند بهبودی وی به سرعت طی می‌شود.

وی ادامه داد: تغذیه فخیم‌زاده و همچنین استفاده از داروها به صورت کاملاً عادی انجام می‌شود و حتی ما صبحانه را نیز با هم صرف کردیم و بعد از صبحانه چند قدمی نیز در بخش ICU پیاده‌روی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرصادقی با اشاره به اینکه روحیه فخیم‌زاده بسیار خوب است گفت: علاوه بر حل شدن مشکلات اصلی بعضی جراحت‌ها همچون کبودی زیر چشم و یا دردهای دیگر نیز در حال ترمیم شدن و از بین رفتن است و وی به زودی می‌تواند فعالیت‌های عادی خود را کاملاً آغاز کند.

امیرصادقی با اشاره به اینکه همچنان امکان ملاقات برای فخیم‌زاده از طرف پزشکان ممنوع شده است گفت: از آنجایی که عده زیادی علاقه داشتند تا به ملاقات و عیادت فخیم‌زاده بیایند، با تصمیم تیم معالج و با هدف ایجاد آسایش برای بیمار تصمیم گرفته شد تا فخیم‌زاده چند روز دیگر در بخش ICU حضور داشته باشد تا در کمال آرامش روند درمان را طی کند اما هیچ خطری وی را تهدید نمی‌کند.

وی با گلایه از برخی خبرهای دروغ از سوی کانال‌های بدون شناسنامه در فضای مجازی گفت: از علاقه‌مندان تقاضا می‌کنم که اخبار درست را از خبرگزاری‌های رسمی و همچنین صفحات با هویت دریافت کنند.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مهدی فخیم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر

به گزارش همشهری آنلاین مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهادهایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی‌ است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهادهای خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبرهایی را رد کرد.

کد خبر 846890 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • بازگشت امپراتور آسیا به جام‌جهانی/واکنش رسانه‌ها به پنالتی ایران
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر