Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:39:43 GMT

مقاومت یمن الگوی ملت ها در مبارزه با استعمار است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۵۲۱۳۰

مقاومت یمن الگوی ملت ها در مبارزه با استعمار است

تهران- ایرنا- جبهه آزادیبخش فلسطین با تاکید بر موضع اصولی وثابت خود در حمایت از مردم دوست و برادر یمن که علی رغم مشکلات همچنان با متجاوزان پیرو امپریالیسم وصهیونیسم در حال مبارزه سختی هستند از ملت فلسطین و نیروهای ملی خواست با تمام قوا از مقامت مردم یمن دفاع کنند.

به گزارش روز یکشنبه روزنامه فرا منطقه ای رای الیوم چاپ لندن ، جبهه آزادیبخش فلسطین امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد مقاومت ملی شجاعانه در یمن که به یکی پس از دیگری به متجاوزان درس عبرت می دهد نمونه انقلابی برای ملت های ستمدیده ای است که برای آزادی وکرامت وحاکمیت خود می جنگند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بیانیه افزود: مقاومت مردم یمن ترسیم مجدد نقشه جغرافیای سیاسی عربی است که با تمسک به سلاح از یمن به قدس می رسد .
جبهه مردمی یمن در بیانیه خود با تقدیر از مواضع ملی مردم یمن و مبارزات آن در طول تاریخ با رژیم صهیونیستی به فداکاری های مردم یمن برای آزادی فلسطین و اخراج غاصبان صهیونیست اشاره کرد.
جبهه مردمی تاکید کرد مردم یمن، مساله فلسطین را مساله ملی یمنی وقومی عربی می دانند که امکان هیچگونه سازش در آن وجود ندارد
و مساله دفاع مردم یمن از خاک کشورش نیز همچنان برای ملت فلسطین مقدس است وتصادفی نیست که ما شاهد خروج ملیون ها یمنی به خیابان ها وشهرهای یمن در روز قدس برای دفاع از فلسطین وابعاد قومی عربی آن هستیم.
جبهه مردمی آزادیبخش فلسطین با صدور بیانیه ای تاکید کرد در زمانی که شاهد سردادن شعارهای مقابله و مبارزه وجنگ با رژیم صهیونیستی در روستاها و شهرهای یمن توسط مردم این کشور هستیم، از سوی دیگر می بینیم چگونه عربستان وهم پیمانانش از روی عمد اقدام به اجرای معامله های مشکوک علیه مردم فلسطین وحقوق ملی آنها و تسریع در عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی می کنند.
نوار غزه و کرانه باختری در ادامه برگزاری راهپیمایی های بازگشت از هفته های گذشته در اعتراض به محاصره غزه، همچنان شاهد درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی است.
وضعیت نوار غزه از 30 مارس 2018 (10 فروردین97) با آغاز راهپیمایی های بازگشت، بحرانی است. در این مدت بیش از 130 فلسطینی بر اثر تیراندازی نیروهای صهیونیستی شهید و 13 هزار تن دیگر زخمی شده اند.
خاورم** 1453*1049

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جبهه ازاديبخش فلسطين يمن مقاومت يمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۲۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به طرح پیشنهادی آتش‌بس را از میانجیگران دریافت کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ حماس برای واکنش رسمی به آن است.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098722

دیگر خبرها

  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد