Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید بنی تمیم با بیان اینکه در مرحله اول این رقابت ها که به صورت گروهی برگزار خواهد شد، استان های کشور به ۴ گروه دسته بندی شده اند و مسابقات هر گروه به میزبانی یک استان برگزار می شودف گفت: با توجه به آیین نامه برگزاری مسابقات، مرحله گروهی این رقابت ها در بازه زمانی ۱۳ مرداد تا اول شهریورماه به مدت دو روز برگزار خواهد شد و هیأت های متقاضی میزبانی این مسابقات باید درخواست خود را تا پایان وقت اداری ۱۰ تیرماه به فدراسیون کشتی ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش کشتی آزاد و فرنگی به صورت انفرادی و اجرای فنون آزاد و فرنگی به صورت تیمی برگزار می شود و نفرات و تیم های اول تا سوم این مسابقات مجوز حضور در مرحله نهایی جشنواره کشتی خردسالان که به صورت متمرکز برگزار می شود را بدست می آورند.

وی تأکید کرد: زمان مسابقات کشتی در ۲ تایم یک دقیقه و سی ثانیه با سی ثانیه استراحت می باشد. در بخش اجرای فنون نیز تیم ها می بایست ۱۲ تکنیک (هر کدام حداکثر ۱۵ ثانیه) را در ۳ دقیقه اجرا کنند که فنون اصلی کشتی مانند فن کمر، کول انداز، بارانداز در کشتی فرنگی و زیر موافق، زیر مخالف، و دوخم در کشتی آزاد الزامی است.

بنی تمیم با اشاره به اینکه این مسابقات در سنین ۱۲ تا ۱۴ سال برگزار می شود، در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اهداف فدراسیون کشتی، پشتوانه سازی است و فدراسیون قصد دارد این رقابت ها در بخش خردسالان به صورت جشنواره کشتی برگزار شده تا کشتی گیران ضمن احساس حس رقابت، اجرای دقیق فنون و تکنیک های اصلی کشتی را نیز در دستور کار خود داشته باشند.

بر این اساس گروه بندی این جشنواره به شرح زیر است:

گروه یک: آذربایجان شرقی ـ آذربایجان غربی ـ زنجان ـ اردبیل ـ گیلان ـ قزوین ـ تهران ـ البرز
گروه دو: مازندران ـ گلستان ـ خراسان شمالی ـ خراسان رضوی ـ خراسان جنوبی ـ توابع تهران ـ قم ـ سمنان
گروه سه: یزد ـ اصفهان ـ مرکزی ـ همدان ـ لرستان ـ کردستان ـ کرمانشاه ـ ایلام
گروه چهار: خوزستان-چهارمحال­ و بختیاری-کهگیلویه و بویراحمد- سیستان و بلوچستان- هرمزگان - فارس-کرمان-بوشهر- کیش

کد خبر 4335144

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید بنی تمیم فدراسیون کشتی کشتی جام جهانی 2018 روسیه تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال پرتغال تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی والیبال ایران والیبال کارلوس کی روش تیم فوتبال استقلال تهران لیگ ملت های والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی بازیهای آسیایی اندونزی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی

با اعلام سخنگوی فدراسیون کشتی، زمان و مکان برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام تختی تغییر کرد.

به گزارش مشرق، قرار بود رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در شهر لار برگزار شود که روز گذشته اخباری دال بر انصراف هیات کشتی این شهر از میزبانی این مسابقات منتشر شد.

ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی امروز سه‌شنبه در این خصوص توضیح داد: به دلیل برخی مشکلات زیر ساختی برای میزبان این مسابقات، مسئولان کشتی این شهرستان در نهایت به این جمع بندی نهایی رسیدند که نمی‌توانند در این بازه زمانی میزبان این رویداد بین‌المللی باشند.

وی ادامه داد: پس از پیگیری‌هایی که انجام شد، شهر زنجان به عنوان میزبان رقابت‌های کشتی آزاد معرفی و قرار است مسابقات جام تختی سوم و چهارم خرداد ماه در این شهر برگزار شود.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص حضور کشورهای خارجی در این جام گفت: پیشتر دعوت‌نامه‌هایی را به چند کشور ارسال کرده‌ایم، اما هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که چند آزاد کار خارجی در این مسابقات شرکت کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی