Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاربران می‌توانند نام محصول مورد نظر خود را در اپلیکیشن یا وبسایت ترب جست‌جو کنند و قیمت لحظه‌ای صدها فروشگاه آنلاین معتبر را مقایسه کنند و خرید خود را از ارزان‌ترین فروشگاه با بهترین شرایط انجام دهند. ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ بازار نظرات

با گسترش مقبولیت خرید آنلاین از سوی مردم و رشد قابل توجه خرده‌فروشی آنلاین ، به تعداد فروشگاه‌های آنلاین هر روز اضافه می‌شود و به تدریج فروشگاه‌های فیزیکی نیز به سوی ارائه آنلاین محصولات و خدمات خود حرکت می‌کنند وکمیاب‌ترین محصولات را می‌تواند در فضای آنلاین پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر چالش جدید خریداران اینترنتی پیدا کردن فروشندگان معتبر و مقایسه قیمت‌ها و شرایط فروشندگان است.

در این میان تیمی از دانشگاه شریف موتور جست‌وجوی خرید با نام ترب طراحی کرده است که تمام این چالش‌ها را از میان برمی‌دارد. کاربران می‌توانند نام محصول مورد نظر خود را در اپلیکیشن یا وبسایت  ترب  جست‌جو کنند و قیمت لحظه‌ای صدها فروشگاه آنلاین معتبر را مقایسه کنند و خرید خود را از ارزان‌ترین فروشگاه با بهترین شرایط انجام دهند.

برای مثال از این لینک می‌توانید لیست  قیمت سامسونگ نوت 8   را در فروشگاه‌های معتبر ببینید.

یکی از ویژگی‌های کاربردی اپلیکیشن ترب نمودارهای تغییرات زمانی قیمت محصولات در بازار است . به کمک این نمودارها می‌توانید از قیمت محصولات در روزهای مختلف و روند تغییر کلی قیمت آن در بازار باخبر شوید. برای مثال نمودار تغییر قیمت هوآوی مدل Nova 3e  در روزها و هفته‌های اخیر در بازار را می‌بینیم.

R1013181/P1234/S1407/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رپورتاژ آگهی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۳۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی این ماه همراه با سورپرایز
  • مبلغ یارانه اردیبهشت اعلام شد / یارانه نقدی اردیبهشت همراه با سورپرایز
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • کفشور های سال 1403 به قیمت درب کارخانه
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟