Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار کرد: باتوجه به هماهنگی‌های به عمل آمده و اقدامات انجام شده مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان اصفهان با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک و ناحیه دو اصفهان در روزهای 13 و 14 تیر ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات ویژه افراد بالای 18 سال و با حضور 1000 نفر برادر و 1200 نفر از خواهران در رشته های حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، قرائت، دعاخوانی، اذان، مداحی و... برگزار می‌شود که محل برگزاری مسابقات خوهران حرم مطهر علامه مجلسی(ره) است و برادران نیز در جوار حرم مطهر امامزاده سید محمد(ع) خیابان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان اصفهان خاطرنشان کرد: امسال با تعاملی که با مراکز و موسسات قرآنی سطح شهرستان اصفهان، مرکز مدیریت حوزه علمیه استان، فرماندهی نیروی زمینی، هوایی و هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در استان اصفهان و کانون مداحان اصفهان انجام شده است این دوره از مسابقات با رونق بیشتری برگزار می‌شود.
وی  ادامه داد: داوران این دوره از مسابقات از بین نخبگان استانی و کشوری انتخاب شده‌اند و در پایان رقابت های این دوره نیز در هر رشته 6 نفر از نفرات برگزیده برای شرکت در مرحله استانی این دوره از مسابقات به اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان معرفی می شوند و طی مراسمی نیز از این نفرات برگزیده با اهدا جوایز نفیس تجلیل می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: اصفهان مسابقات قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در این مسابقات طا‌ها خراسانی مدال طلا و محمد سواری و معید محمد مقضی مدال برنز این مسابقات را در رده‌های جوانان و بزرگسالان کسب کردند.


مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی کاراته به میزبانی استان همدان در رده‌های سنی نوجوانان، زیر ۲۱ سال و بزرگسالان پسران طی روز‌های ۲۶ الی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • سازمان اوقاف از شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان جوان حمایت می‌کند
  • تشریح دستاورد‌های وقف در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد
  • افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف برگزار می شود
  • درخشش اصفهانی‌ها در مسابقات کاراته انتخابی تیم ملی
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می‌شود
  • دوره سراسری «انسان مدیر؛ انسان سعادتمند» برگزار می شود
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان