Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک سرشبکه ورود قاچاق کالا در استان کرمان به همت ماموران نیروی انتظامی استان، شناسایی و دستگیر شد.

در این عملیات، یک انبار بزرگ از کالاهای قاچاق نیز کشف شد که ارزش تقریبی کالاها، 10 میلیارد تومان بود.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۳۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد تومان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۴ دستگاه لیزر و زیبایی غیرقانونی خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۸ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ کارآگاه علی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل دپو، خرید و فروش غیرقانونی دستگاه‌های لیزر و زیبایی در محدوده خیابان شریعتی شدند.

وی افزود: در پی اقدامات پیش‌دستانه مشخص شد، فردی در خیابان شریعتی با راه‌اندازی شرکتی بدون اخذ مجوز از سازمان‌های مربوطه اقدام به دپو، خرید و فروش غیرقانونی دستگاه‌های لیزر و زیبایی می‌کند.

افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را بازدید کردند که مشخص شد محل یک باب ساختمان سه طبقه اداری مسکونی بوده که مقادیری دستگاه لیزر و زیبایی در محل دپو بوده که کالاها فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

کشف 280 هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

این مقام انتظامی بیان کرد: مدیرعامل شرکت به ماموران پلیس اعلام کرد در خصوص کالاها هیچگونه اسناد و مدارک مثبت گمرکی در اختیار نداشته و مجوزی نیز از سازمان های ذیربط در خصوص فعالیت شرکت اخذ نکرده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: کالاها شامل تعداد 44 دستگاه لیزر و زیبایی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 8 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، گفت: مصرف‌کنندگان تجهیزات، داروها و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به دلایل انقضای تاریخ، نداشتن استاندارد لازم، معمولا به انواع مشکلات، بیماری‌ها و امراض پوستی دچار می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۲۷ هزار قلم اسباب بازی قاچاق در جنوب تهران
  • رشد ۲۴۷ درصدی تزانزیت از خراسان جنوبی
  • کشف ۲۷ هزار قلم اسباب بازی قاچاق در جنوب تهران
  • کشف انبار اسباب‌بازی قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۱۰۰ میلیارد ریال داروی قاچاق از یک داروخانه
  • ۲۱۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد
  • استان بوشهر در رتبه نخست کشف کالاهای قاچاق در کشور
  • کشف دستگاه‌های لیزر و زیبایی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد تومان
  • رشد ۱۸ درصدی ارزش کالاهای صادراتی استان یزد
  • کالاهای اساسی باید با مناسب‌ترین قیمت به دست مردم برسد