Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تحت حفاظت بودن محل سقوط ATR با وجود پیدا شدن تمامی اجساد جان‌باختگان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، علی‌محمد احمدی گفت: در اثر این سانحه اشیاء و وسایل جان‌باختگان به اطراف پرتاب شده بودند که به همین دلیل هم‌اکنون باوجود پایان عملیات جست‌وجوی پیکر جان‌باختگان هنوز از منطقه محل سقوط حفاظت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: مرحله اول عملیات در ارتفاعات دنا یعنی جست‌وجو و انتقال پیکر جان‌باختگان به اتمام رسیده ولی مرحله دوم یعنی حفاظت، جمع‌آوری اسناد و اشیاء جان‌باختگان ادامه دارد.

احمدی گفت: در صورت تمایل سازمان هواپیمایی به انتقال لاشه هواپیما مطابق با قوانین بین‌المللی این اقدام نیز در مراحل بعدی در دستور کار قرار می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مرحله نهایی تحویل اجساد به خانواده‌های قربانیان گفت: هیچ جسد سالمی از ابتدای عملیات جست‌وجو تا انتهای آن پیدا نشد و تمامی آنان متلاشی شده بودند و البته برخی از اجساد شرایط نسبی بهتری نسبت به سایر اجساد داشتند.

احمدی در ادامه گفت: با توجه به آزمایشات انجام‌شده ازجمله DNA پیکر 63 یا 64 نفر از جان‌باختگان سانحه هوایی ای.تی.آر. تهران ــ یاسوج کامل بوده و تحویل خانواده جان‌باختگان شده‌اند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سقوط ATR هواپیمای یاسوج لاشه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد مشایخی اظهار کرد: از جمله چالش‌های حوزه کشاورزی تغییر کاربری‌های بی رویه که گاهی به دلیل عدم آگاهی کشاورزان و مالکان اراضی کشاورزی از اثرات زیانبار و نقش آن در تهدید امنیت غذایی اتفاق می‌افتد و در بسیاری موارد توسط افراد سودجو که به دنبال سود و منفعت می‌باشند، این تغییر کاربری‌ها موجب خرد و تفکیک اراضی کشاورزی می‌شود.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: زیر بنای تولید داخلی از ناحیه خردی و پراکندگی اراضی کشاورزی دچار تهدیدات جدی می‌شود.

مشایخی افزود: تغییر کاربری اراضی کشاورزی را می‌توان بعد از کم آبی به عنوان یکی از مشکلات اساسی دانست که باید در حفاظت از آن برنامه ریزی های جامع و کاملی داشت.

وی با اشاره به اهمیت استمرار پایش و رصد اراضی کشاورزی اظهار داشت: واحد گشت شهرستان تنگستان در جهت حفاظت از اراضی ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و اخطار توقف عملیات صادر کرده است که برای طی مراحل قانونی پرونده به واحد حقوقی ارجاع داده شده است.

کد خبر 6098760

دیگر خبرها

  • کشف سلاح عجیب از شکارچیان حیات وحش/ عکس
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی مجوزدار به شهرک صنعتی خیرآباد
  • صدوراخطار توقف عملیات برای ۱۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در تنگستان
  • ذوب شدن اجساد شهدای غزه با سلاح‌های ممنوعه ارتش صهیونیستی
  • رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست: رهاسازی چاه‌های نفت آب و خاک خوزستان را آلوده می‌کند
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد