Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین جلسه کمیته جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس برگزار شد.

زهرا پایدار مسئول کمیته جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبد کاووس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری‌آنا اظهار کرد: «کمیته جذب دانشجو، کمیته برنامه‌ریزی هماهنگ و منسجم در شاخه‌های مختلف تبلیغات به همراه اجرای آنها به صورت یک مجموعه مرتبط و با زمان‌بندی مشخص به منظور تاثیرگذاری بهتر و پیشبرد اهداف جذب دانشجو است که با تشکیل یک تیم عملیاتی و به کارگیری متخصصان مختلف و استخدام رسانه‌ها و ابزارهای ارتباط جمعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کمپین جذب دانشجو را برنامه‌ریزی و اجرا ‌می‌کند.»

پایدار ادامه داد: «با توجه به تعداد و تنوع مؤسسات و واحدهای دانشگاهی و کاهش رشد جمعیت جوان باید استراتژی و راهبردی به کار برد تا بتوان از ظرفیت و توان شهرستان به صورت مطلوب استفاده کرد. در این راستا تشکیل کمیته جذب را می‌توان به عنوان بهترین راه حل دانست که می‌توان با توجه به فراخور امکانات و توانمندی‌ها و شرایط محیطی و نیازمندهای علاقه‌مندان به تحصیلات تکمیلی بهترین راهکارها را ارائه داد.»

وی خاطرنشان کرد: «برای ورود به این رویکرد با توجه به تعدد و تنوع واحد‌های دانشگاه‌ آزاد اسلامی باید برای هر واحد استراتژی و راهبردی اختصاصی به کار برده شود و نمی‌توان شیوه یکسانی برای جذب دانشجوی دانشگاه‌ها تجویز کرد.»

مسئول کمیته جذب دانشجوی واحد گنبدکاووس دشوارترین قدم را قدم نخست دانست که با برنامه‌ریزی درست می‌توان به کوتاه‌ترین و مناسب‌ترین راه دست یافت.

این جلسه با حضور رئیس واحد گنبد کاووس و اعضای کمیته جذب دانشجو برگزار شد که پس از ارائه نظرات، تصمیماتی برای پیشبرد اهداف جذب دانشجو اتخاذ شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۴۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد دستورالعمل جدید درباره حجاب ابلاغ کرد

به گزارش خبرآنلاین، رییس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه ای به روسای استان ها و واحدها اعلام کرد: موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی به واحدها جلوگیری شود.

مهر در خبری نوشت: فرزاد جهان‌بین رئیس کمیته انضباطی مرکزی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در نامه‌ای به رؤسای استان‌ها و واحدهای ویژه اعلام کرد: با توجه به اهمیت آراستگی و شئون رفتاری و نقش آن در پاسداشت حقوق و آزادی‌های اجتماعی و تضمین کیفیت آموزشی که پیش از این نیز بیان شده است موارد زیر جهت اجرا ابلاغ می‌شود:

«۱- براساس تبصره ۲ ماده ۹ دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی، موقتاً از ورود موارد خاص و هنجارشکنانه در حوزه آراستگی که شرح آن اعلام شده‌است، به واحد جلوگیری کرده و پرونده افراد خاطی مستقیماً به کمیته انضباطی ارسال گردد.

۲- کسانی که براساس بندهای ۱ تا ۴ ماده ۹ همان دستورالعمل تذکر گرفته‌اند و پرونده‌شان می‌باید به کمیته انضباطی برود، حکمشان مانند فردی که اصرار بر تخلف دارد، صادر شود چراکه عملاً باوجود ۴ مرحله تذکر به این مرحله رسیدند.

۳-ابلاغیه این‌جانب به شماره/۱۱/۸۵۷ ص مورخ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ در خصوص تذکر اساتید به موارد کشف حجاب در کلاس مورد تأکید قرار می‌گیرد.

مسئولیت این امور بر عهده رئیس واحد است و با هر نوع قصور و تقصیری برخورد می‌شود.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895426

دیگر خبرها

  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • عمر بیشتر محورهای گنبد کاووس بیش از نیم قرن است
  • راه‌اندازی ۲ آزمایشگاه مرزی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی
  • دستورالعمل جدید حجاب در دانشگاه آزاد: با قصور رئیس واحد برخورد می‌کنیم
  • دستورالعمل دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • دانشگاه آزاد دستورالعمل جدید درباره حجاب ابلاغ کرد
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته