Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در جلسه با رئیس جهاددانشگاهی همدان تصریح کرد: جهاددانشگاهی نهادی ارزشمند، پر تلاش، بی توقع و زاینده انقلاب فرهنگی است و با دارا بودن روحیه انقلابی و کمترین امکانات مالی منشاء اثرات بزرگی بوده است.
شاهرخی ادامه داد: جهاددانشگاهی مجموعه ای پویا و فعال است که با فعالیتهای خوب خود، توقعات را بالا برده و انتظار می رود در استان نیز این رویه ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به نیاز استان به جهش در حوزه فعالیت های فرهنگی، خاطرنشان کرد: از جهاددانشگاهی انتظار می رود طرحهای جامعی در خصوص مقابله با آسیب های اجتماعی، طلاق و حاشیه نشینی تدوین کند.
رئیس جهاد دانشگاهی همدان نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی این نهاد در استان گفت: فعالیتهای خوب و شاخصی در همه حوزه های مربوطه در حال شکل گیری است.
اکبر اسدی افزود: با توجه به رویداد همدان 2018 این نهاد قصد دارد در راستای سیاستهای این رویداد فرهنگی، جشنواره پایان نامه سال دانشجویی را که تاکنون در تهران برگزار شده، برای اولین بار با میزبانی جهاددانشگاهی همدان، در این استان برگزار نماید.
وی خاطر نشان کرد: گردهمایی معاونان فرهنگی جهادهای دانشگاهی کشور هم با پیگیرهای صورت گرفته در اوایل مرداد ماه سال جاری در همدان برگزار خواهد شد که این گردهمایی فرصت خوبی برای بحث و تبادل نظر در خصوص ارتقای سطح فعالیتهای فرهنگی در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی ، و همچنین معرفی ظرفیتهای استان همدان به افراد شرکت کننده در این گردهمایی فرهنگی می باشد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان جهاد دانشگاهی معاون سیاسی استاندار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود

علی رجبی مدیر کل ورزش و جوانان مازندران از ابلاغ دستورالعمل برگزاری انتخابات دبیرخانه‌های استانی شبکه‌های تخصصی سمن‌ها خبر داد و گفت: این انتخابات در مازندران برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اهمیت برگزاری صحیح و شایسته این انتخابات افزود: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

رجبی گفت: این اداره کل هم اکنون در موضوعات مختلف شبکه‌های اجتماعی فعال دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

او شبکه‌های تخصصی سمن‌های وزارت ورزش و جوانان را مشتمل بر شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیت‌های جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (پیشگیری ازاعتیاد)، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآور، شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری معرفی کرد.

رجبی گفت: شبکه‌های تخصصی در راستای هم افزایی و تعامل اعضاء شبکه در موضوع تخصصی و شناسایی شبکه مسائل موجود ذیل موضوعات مشخص، ایده پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد که ساز و کار مناسبی را در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فراهم می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود