Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا؛ کتاب ریشه‌های اعتقادی و فکری خاورشناسان توسط حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمجید پورطباطبایی، عضو هیئت علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن در حال تالیف و تدوین است.

اواخر اسفندماه کارهای مقدماتی از جمله دریافت مجوز پژوهشکده برای فعالیت تحقیقی در این زمینه انجام شده است و بناست که این اثر در 390 صفحه چاپ و منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود پورطباطبایی تاکنون چندین اثر با موضوعات مرتبط با خاورشناسان از جمله قرآن‌پژوهی ریچاردبل و ویلیام مونتگمری وات منتشر کره است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۴۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب شعر «من خیالم تخت است» سروده پیوند فرهادی به‌تازگی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب شامل ۱۰ قطعه شعر به نام‌های «قدری تفکر»، «صفحه‌ی گم شده»، «تلاش هم از من»، «جهانگرد»، «لالایی»، «تولد»، «دل‌خور»، «بی تو من هیچم»، «باند فرود» و «افطار» است.

کتاب شعر «من خیالم تخت است» با تصویرگری محمدعلی عدیلی برای گروه سنی نونهال (بالای ۹ سال) مناسب است.

در یکی از شعرهای این کتاب به نام «بی تو من هیچم» که عنوان کتاب هم از مصرعی از آن گرفته شده آمده است؛

پیچ‌هایی کوچک / چوب‌هایی ساده / تا به هم وصل شدند / تخت شد آماده / من شنیدم می‌گفت / تخته‌ای با یک پیچ / دوستت دارم چون / بی تو من هیچم هیچ / گرچه کوچک هستی / کارت اما سخت است / تا تو پیشم هستی / من خیالم تخت است.

این‌کتاب با ۲۴ صفحه، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 6084477 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • سه ویژگی نخست تواصی در مسیر «اخوت»
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • گفتگو درباره کتاب «بازآرایی نهاد دین در برابر نهاد دولت»
  • بحث و گفتگو درباره کتاب «قرآن، هرمنوتیک و باطن در تشیع»
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • بررسی مقتضای اصل در مجراهای مختلف شک در مسائل اعتقادی
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • برنامه «سخن روح افزا» برای کودکان و نوجوانان استان بوشهر اجرا شد