Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیدگان مرحله استانی مسابقه «کاردستی رضوی» از مجموعه برنامه‌های ویژه‌ کارگروه کودک و نوجوان شانزدهمین جشنواره‌ بین‌المللی امام رضا (ع) را  معرفی کرد.

هیئت‌داوران مرحله استانی مسابقه «کاردستی رضوی» در استان خوزستان، در گروه سنی 11 تا 13 سال، ثنا قنواتیان و ساناز دهدشتیان با اثر مشترک  «تلاش و رزق و روزی» از شهرستان امیدیه را به‌عنوان رتبه نخست این جشنواره معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در همین گروه سنی آیدا فاضلی با اثر «آویز ضریح مبارک» رتبه دوم این مسابقه را به خود اختصاص داد.

رتبه سوم گروه سنی 11 تا 13 مسابقه «کاردستی رضوی» در خوزستان نیز مشترکا به پریا مرادی، زینب حیدری و ساغر چاشیانی با اثر مشترک «زیارت ضریح امام رضا(ع)» از شهرستان امیدیه رسید.

هیئت‌داوران استانی مسابقه «کاردستی رضوی» خوزستان همچنین در دو گروه سنی 8 تا 10 سال و 14 تا 18 سال هیچ اثری را به‌عنوان برگزیده انتخاب نکرد.

بر اساس این گزارش، در این مسابقه 56 اثر کودکان و نوجوانان خوزستانی با محورهای موضوعی امام رضا(ع)، حکمت، متانت، سخاوت از سیره اخلاقی امام رضا (ع) با یکدیگر رقابت کردند.

بنا بر اعلام دبیرخانه استانی این مسابقه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، شهرستان‌های آغاجاری، خرمشهر و امیدیه بیشترین شرکت کننده را در این مسابقه داشتند.

 گفتنی است؛ برگزیدگان مسابقه «کاردستی رضوی» استان خوزستان، هم‌زمان با دهه کرامت در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان اهواز تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان کانون پرورش فکری کاردستی رضوی جشنواره امام رضا قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی

نخستین رویداد «فناوری‌های نوین در مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی» (فن‌آب) با هدف حمایت از ایده‌های برتر و با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد و در این رویداد ۲۹ طرح از سراسر کشور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که پس از ارزیابی‌ها اولیه ۹ طرح در بخش دانشجویی و ۲ طرح از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور به مرحله نهایی راه یافتند.

برگزیدگان رویداد فن‌آب پس از داوری نهایی مشخص شدند و مقام اول بخش دانشجویی به علی شاکر از دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان، رتبه دوم به فرزانه علی حسینی و عبدالله رحیمی از دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی اصفهان و جایگاه سوم به زینب بخشی نفوتی و گلنسا برادران کوکانی از دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تعلق گرفت.

همچنین شرکت تولیدی دانش‌بنیان توسعه فناوری ازن تجهیز نوین و شرکت مهندسی کاشفان نیلفام در این رویداد مورد تقدیر قرار گرفتند. 

مدیر اجرایی رویداد فن‌آب در مراسم تجلیل از برگزیدگان گفت: هدف اصلی از برگزاری این رویداد، رشد اقتصاد دانش‌بنیان در صنعت نساجی و حرکت در مسیر منافع ملی کشور است.

سید مهدی حجازی با بیان اینکه نساجی یکی از ۱۱ صنعت پیشران کشور است، افزود: اقتصاد دانش‌بنیان صنعت نساجی دچار ضعف‌هایی است و سرمایه‌های انسانی در دانشگاه‌ها می‌توانند این ضعف‌ها را برطرف کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان هم گفت: این استان در صنعت نساجی به‌ویژه ابتدای زنجیره ارزش این صنعت سرآمد است، اما باید با کمک دانشگاه برای ارتقا و رفع محدودیت‌های آن تلاش شود.

رسول سواری با اشاره به اهمیت کمک‌های بخش دانش‌بنیان به صنعت، افزود: مشکلات صنعت با مشارکت اعضای هیات علمی و دانشجویان حل می‌شود.

او تصریح کرد: امکانات زیرساختی شهرک‌های صنعتی در حد نیاز ایجاد شده، اما همین توسعه در برخی موارد محدودیت‌هایی ایجاد کرده است به همین دلیل در بخش تامین زیرساخت‌ها به‌ویژه در بخش آب و برق با مشکلاتی مواجهیم.

سواری، یکی از راهکار‌های رفع این مشکل را بهینه‌سازی و مدیریت مصرف دانست و افزود: دانشجویان در بسیاری از موارد با ایده‌های خلاقانه خود، مسائل صنایع را حل کرده‌اند و در بخش مدیریت بهینه و همچنین فناوری پذیرای دانشگاه و افراد فعال در حوزه نوآوری و فناوری هستیم.

او خاطرنشان کرد: برگزیدگان رویداد فن‌آب مورد حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مانند ارائه تسهیلات استقرار و کمک هزینه ثبت برند تجاری، تجاری‌سازی و ایجاد بازار ایده‌ها قرار می‌گیرند.


باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان رویداد مدیریت مصرف آب در صنعت نساجی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»