Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@05:16:26 GMT

آخرین وضعیت مهدی فخیم‌ زاده

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۴۵۴۷۲۸

به گزارش وانانیوز، 

خسرو امیرصادقی ـ دوست و همکار این سینماگر ـ درباره وضعیت مهدی فخیم‌زاده گفت: خوشبخاته شرایط بهبودی زیادتری نسبت به روزهای گذشته حاصل و ضایعه مغزی برطرف شده است.

او گفت: مهدی فخمی‌زاده از صبح یکشنبه (10 تیرماه) تعذیه عادی داشته و پس از صبحانه توانسته پیاده‌روی هم کند. با این حال با تاکید پزشکان یکی دو روز دیگر هم در بخش مراقبت‌های ویژه می‌ماند تا وضعیت بهتری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی فخیم‌زاده همچنان ممنوع‌الملاقات است.

به گزارش ایسنا، مهدی فخیم‌زاده که اخیرا در شمال کشور مشغول فیلمبرداری آخرین سکانس‌های فیلم سینمایی جدیدش با نام «مشت آخر» بود، هنگامی که سوار موتورسیکلت بود دچار یک تصادف شدید با موتورسیکلت دیگری شد که با وجود نداشتن شکستگی، به دلیل ضربه وارد شده به سر در بیمارستان طالقانی چالوس بستری و سپس به تهران منتقل شد. سطح هوشیاری وی در ابتدا خوب بود ولی از ظهر هفتم تیر ماه، میزان هوشیاری پایین آمد که پزشک معالج وی ابراز امیدواری کرد با درمانی که انجام می شود در روزهای آتی روند بهبودی حاصل شود.

فخیم زاده در طول سال ها فعالیت هنری ساخت فیلم هایی همچون «همسر»، «همسفر»، «مسافران مهتاب»، «تاواریش» و «خواستگاری» را در کارنامه کاری خود دارد و در فیلم ها و سریال هایی مانند «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران»، «تنهاترین سردار»، «ولایت عشق»، «خواب و بیدار»، «مختارنامه» و «دندون طلا» هم بازی کرده است.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: تصادف مهدی فخیم زاده در چالوس مهدی فخیم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۴۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، "فرشاد مهدی‌پور" معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • هوشیاری پلیس فسا مانع از فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • «نبض تولید» را روی موج رادیو اقتصاد بشنوید