Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: اتفاقات اخیر خسارت بسیار مادی و معنوی برای تیم ایجاد کرد و در واقع فوتبال رشت در ۱۰ روز گذشته اسیر داعش فوتبال این استان شده بود. ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات

جواد تن‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پس گرفتن مالکیت باشگاه سپیدرود اظهار داشت:  ابلاغیه‌ای از سمت دادگاه به ما رسیده و هیچ رای قطعی به ما داده نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط ابلاغیه بود که توسط عده‌ای بزرگ نمایی شد. این ابلاغیه از سوی شعبه ششم دادگاه مبنی بر اینکه رای اداره کل ورزش و جوانان مورد پذیرش است صادر شد،‌ اما اداره کل ورزش و جوانان خلاف قانون و بدون تشریفات و به صورت برنامه‌ریزی شده یک حکم قطعی را صادر کرد. برای بزرگ‌نمایی این را به من ابلاغ کردند، اما من توانستم رای دادگاه را مبنی بر توقف و منع اجرای آن حکم بگیرم، آن هم رأی قطعی و بدون اعتراض است. 

وی ادامه داد: تمام ضرر و زیان‌های وارد شده در این مدت بر عهده عاملان این اتفاق است و  تمام قراردادها و تعهدات ایجاد شده  بعد از داوری اداره کل ورزش و جوانان باطل است. اتفاقات اخیر خسارت بسیار مادی و معنوی برای تیم ایجاد کرد و در واقع فوتبال رشت در 10 روز گذشته اسیر داعش فوتبال استان گیلان بود. خدا را شکر مافیای فوتبال رشت به زانو درآمد. هواداران سرمایه اصلی هستند و بدانند تخلف محرز هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان رشت جنبه کلاهبرداری داشته است.

تن‌زاده در پاسخ به این پرسش که آیا دست‌نشان قطعا هدایت سپیدرود را در فصل هجدهم بر عهده خواهد داشت،‌ گفت:‌ بله،‌ من روز گذشته با این مربی جلسه داشتم و قرار شد در 48 ساعت آینده تمرینات تیم آغاز شود.

مالک باشگاه سپیدرود تصریح کرد: هر چند اردو و آماده‌سازی باشگاه با تأخیر مواجه شد اما هواداران مطمئن باشند در این مدت امور باشگاه در جریان بود. در آخرین هماهنگی با نادر دست‌نشان سرمربی تیم قرار شد تا 48 ساعت آینده بازیکنان به تمرین بیایند و اردوی پیش‌فصل را استارت بزنیم. همچنین همه آنهایی که در این مدت فرافکنی کردند باید مقابل قانون پاسخگو باشند.

وی در واکنش به این موضوع که تکلیف قراردادهایی که محمد نوین، با بازیکنان بسته است چه خواهد شد، گفت: هیچ قراردادی را به رسمیت نمی‌شناسیم و همه آنها باطل است. ما رأی دادگاه داریم و طبق آن حرف می‌زنیم. اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال گیلان هم باید پاسخگو باشند، چون ما شکایت خودمان را با جدیت ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

R1414/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سپیدرود رشت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپیدرود رشت سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، مهدی شعبانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز در خراسان شمالی اظهار کرد: سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در عرض یک ماه گذشته، فردا در محل گود شیرکوه این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور ۲۰۰ شرکت کننده در این مسابقه گفت: کشتی گیران استان‌های خراسان رضوی و شمالی در اوزان ۴۶، ۷۴، ۸۶، ۹۶ و +۹۶ در این مسابقه به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شیروان افزود: سعی داریم این ورزش اصیل و چندین هزارساله کشورمان با برگزاری مداوم این مسابقات به جایگاه اصلی خود برسد.

شعبانی در انتها خاطرنشان کرد: هدف ما در برگزاری مسابقات کشتی با چوخه در شهرهای زیارت و خانلق استفاده کردن از تمام ظرفیت موجود شهرستان است.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229261 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • انتصاب مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی