Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان، از اختصاص ۴۵۰ میلیون تومان در آغاز فعالیت‌های عمرانی بقعه متبرکه حیقوق نبی(ع) تویسرکان خبر داد.

حمیدرضا نوروزی ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان با بیان اینکه توسعه و عمران و بهسازی امامزادگان یکی از مشخصه‌های قطب فرهنگی شدن امامزادگان است، به خبرنگار شبستان گفت: اگر بتوانیم امامزاده‌ها را به معنای واقعی به قطب‌های فرهنگی هر منطقه تبدیل کنیم؛ بسیاری از معضلات فرهنگی و اجتماعی بر طرف خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به این‌که به دنبال اجرایی کردن تدبیر مقام معظم رهبری برای تبدیل امامزاده ها به قطب فرهنگی هستیم، خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسؤولان استان ۴۵۰ میلیون تومان برای شروع فعالیت‌های عمرانی بقعه متبرکه حبقوق نبی(ع) تخصیص یافته است.

 

وی بیان کرد: استان همدان  امامزاده‌ها و بقاع متبرکه بسیاری دارد که دارای بسترها و جاذبه های ایجاد زمینه برای توسعه گردشگری مذهی در استان است به گونه ای که طی سالهای اخیر توجه ویژه به این بحث شده تا در فصول مختلف سال پذیرای مشتاقان و مسافران باشد.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تویسرکان گفت: با توجه به وجود ظرفیت های موجود در استان  در زمینه گردشگری مذهبی در تلاش هستیم بازنگری ویژه در این زمینه داشته باشیم .

 

نوروزی با تاکید به اینکه احداث زائرسرا در جوار این مکان مقدس آغاز می‌شود، افزود: امام جمعه، نماینده مجلس و فرماندار تویسرکان تلاش بسیاری را در خصوص اجرای این طرح داشته‌اند که کمال قدردانی را دارم.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: جام جهانی روسیه اوقات فراغت دهه کرامت شیراز ایران مجلس ترامپ اقتصاد آرامگاه حیقوق نبی ع تویسرکان عمران و توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد

افشین صالحی نژاد گفت: در پی شکایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان از اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان پیرامون احداث شهرک جدید در حاشیه شهر تاریخی جیرفت، دادستانی ضمن بازدید میدانی از محل پروژه شهر جدید، دستور توقف موقت کار را صادر کرد.

وی با بیان این مطلب که بایستی کار در محدوده اراضی شهرک جدید تا بررسی کارشناسی مجدد متوقف شود، بیان داشت: آثار تاریخی خط قرمز و میراث فرهنگی ماست و باید به منظور حفظ و نگهداری از آن دقت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت افزود: شهر قدیم جیرفت یکی از دو محوطه تاریخی مهم جیرفت است که شرایط ثبت جهانی را دارد و نباید اجازه داد سهم این اثار تاریخی ارزشمند در ثبت جهانی از دست برود.

وی تاکید کرد: دستگاه قضایی با قاطعیت از اجرای طرح نهضت ملی مسکن حمایت می‌کند؛ اما مسئولان راه و شهرسازی بایستی در مناسب‌ترین مکان و پس از انجام اقدامات کارشناسی این طرح را عملیاتی و اجرا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ادامه تحصیل زندانیان البرزی در تمام مقاطع تحصیلی
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • کمیته امداد تویسرکان از مادران باردار و شیرده حمایت می کند
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور