Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم سایپا با بیان اینکه اردوهای تیم سایپا در ارتفاع و سطح دریا برگزار می‌شود، با اشاره به فوتبال اردبیل، گفت: مسئولان جوابگوی وضعیت فعلی فوتبال اردبیل باشند. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محمد دایی در حاشیه برگزاری اردوی تیم سایپا در شهر نیر استان اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این اردو از پنج روز گذشته آغاز شده و تا پنج روز آینده ادامه خواهد داشت، گفت: به دنبال این هستیم که تیم را از نظر بدنی کم کم به آن شرایطی که برای شروع لیگ لازم است، آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی با بیان اینکه از سال گذشته در چند پست مشکل داشتیم، افزود: چند تن از بازکینان را از دست دادیم و به تیم‌های دیگر ملحق شدند، در همین راستا در این پست‌ها باید 100 درصد جایگزین پیدا می‌کردیم که خوشبختانه این امر انجام شد و در این اردو هماهنگی لازم بین بازیکنان تیم انجام می‌شود. البته به یک تا دو بازیکن دیگر نیاز داریم که بعدا به تیم اضافه خواهند شد. 
دایی در خصوص محل برگزاری اردوها تصریح کرد: ما یک اردو در ارتفاع انجام می‌دهیم تا بتوانیم شرایط بدنی بازیکنان را به شرایط لازم برسانیم، اردوی دیگر که بعد از این اردو انجام خواهد شد، اردو در سطح دریا است که آن هم بیشتر برای هماهنگی میان بازیکنان است تا بتوانیم هر چه سریع‌تر تیم را برای لیگ آماده کنیم. 
مربی تیم سایپا با بیان اینکه انتخاب شهر نیر برای این اردو به خاطر ارتفاع مناسب آن است، خاطرنشان کرد: در این شهر زمین چمن مناسب، سالن‌های خوب و امکانات لازم موجود است. در شهر سرعین نیز که برای اسکان تیم انتخاب شده است، هتل‌های مناسب و آبگرم‌های خوبی وجود دارد تا تیم بتواند در آنجا اسکان مطلوبی داشته باشد. 
وی با بیان اینکه در استان اردبیل امکانات زیرساختی مناسب و خوبی وجود دارد، تاکید کرد: اگر مسئولان استان بخواهند و تلاش کنند، باید زمینه‌ای ایجاد کنند تا اردبیل نیز مثل سایر شهرها در لیگ یک یا لیگ برتر تیم داشته باشد. 
دایی اضافه کرد: به نظر بنده کم کاری در این زمینه از مسئولان اردبیل است، آنهایی که در خوابند و به ورزش این شهر نمی‌رسند. 
مربی تیم سایپا گفت: ما زمانیکه در اردبیل فوتبال بازی می‌کردیم، تیم اردبیل در جام فلق تیم مطرحی در کل کشور بود، ولی متاسفانه چندین سال است که مسئولان شهر در خوابند و ورزش شهر را رها کرده‌اند و ورزش و فوتبال این شهر به وضعیت فعلی رسیده است و مطمئنا باید برای آینده جوابگو باشند.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان اردبیل بازی سایپا فوتبال لیگ برتر جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: امنیت روانی با انسجام و سلامت اجتماعی و توسعه ارتباط مستقیم دارد و ضروری است تا مولفه‌های بومی ارتقای امنیت روانی در استان اردبیل احصا شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جلال آفاقی ظهر چهارشنبه در اولین جلسه کمیته امنیت روانی استان اردبیل اظهار کرد: نقدپذیری مسئولان لازمه احساس امنیت روانی شهروندان است و شایسته است تا با احصای مولفه‌های بومی ارتقای امنیت روانی شهروندان اردبیلی و راهکارهای بازتولید احساس امنیت ذهنی در استان کارها را به پیش ببریم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت با ماهیت روانی خود، از مقوله‌های حقوق عمومی است و توجه به صیانت از آن و شناسایی راهکارهای بازتولید در تمام ابعاد، از ضروریات است.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به برخی سوءاستفاده‌ها از بستر فضای مجازی در راستای ایجاد ناامنی روانی در جامعه با انتشار محتواهای کذب و مجرمانه، رصد و پایش مستمر فضای مجازی توسط دستگاه‌های ذیربط و واکنش سریع به هرگونه اعمال و رفتار مجرمانه فضای سایبری را خواستار شد.

آفاقی با تشریح مولفه‌های دیگری از موارد مخل امنیت روانی شهروندان مانند کارشکنی‌ها در امور مراجعین و سوءجریانات در ادارات، عدم دسترسی آسان مردم به مسئولان و وجود بسترهای فسادزا و سوءاستفاده از حقوق بیت‌المال، مسئولان بخش‌های مختلف را به نقدپذیری و تحمل شنیدن نظرات مخالف و ارتباط دوسویه تفاهم‌آمیز درجهت اصلاح امور فراخوانده، آن را لازمه احساس آرامش و امنیت روانی شهروندان دانست.

وی با اشاره به نقش کلیدی روابط‌عمومی‌های دستگاه‌ها در توسعه رضایتمندی مردم و حفظ امنیت روانی جامعه، بر ارتقای کارکرد روابط عمومی‌ها و جایگاه آن در مدیریت رسانه و اطلاع‌یابی و اطلاع‌رسانی به موقع در جهت جلوگیری از ظهور و بروز شایعات تاکید کرد.

ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها و عهدنامه کاربران فضای مجازی

در ادامه این جلسه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل نیز با تشریح ماهیت تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و قابلیت‌های فضای مجازی با تأکید بر استفاده حداکثری از فرصت‌ها واکنش سریع به هرگونه جرائم سایبری را ضروری خواند.

رضا قاسمیان با اشاره به حقوق متقابل مردم و مسئولان، امنیت روانی مدیران را در راستای تمرکز در تصمیم‌گیری و خدمت‌رسانی شایسته حائز اهمیت دانست و از اصحاب رسانه خواست؛ رسالت خطیر خود در عرصه حفظ امنیت روانی جامعه  را به نحو مؤثر و بیش از پیش ایفا کنند.

وی ضرورت تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ها و عهدنامه کاربران فضای مجازی را یادآور شد و از اقدامات حوزه اجتماعی استانداری در این خصوص خبر داد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • دریا در پی طلا ساختن از مس
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • دعوت ۶ سپاهانی و ۲ ذوب‌آهنی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • تیم ملی فوتبال در این تاریخ به اردو می‌رود
  • آخرین وضعیت سعید آقاخانی بعد از سقوط از ارتفاع