Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) سپاه که صبح دیروز باحضور فرمانده معظم کل قوا برگزار شد, تعدادی از افسران جوان سپاه پرچم رژیم صهیونیستی را زیر پوتین‌های خود حک کرده‌ بودند.

این اقدام علاوه بر آنکه در داخل کشور و در میان کاربران شبکه های اجتماعی با واکنش‌هایی همراه بود, کاربران کشورهای حوزه مقاومت نیز به این اقدام واکنش نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کاربران این تصاویر را با هشتک #هذا_مکانکم و #هذا_مسیرکم در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند.

در ادامه تصاویری از این واکنش‌‌ها را ببینید:

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۶۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،کتاب «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» تالیف هژیر فتحی و با همکاری فائزه تقی‌پور منتشر شد.

روندهای طی شده دهه‌های اخیر نشان داده که میزان مصرف رسانه‌های سنتی که روزگاری رسانه‌های جریان اصلی جامعه بوده‌اند رو به افول نهاده و شبکه‌های اجتماعی مجازی منبع اصلی دریافت اطلاعات شده‌اند. تبدیل این شبکه های اجتماعی به عنوان منابع اصلی تولید و توزیع خبر، فضایی را شکل داده است که این روزها می توان ادعا کرد رسانه‌های سنتی دیگر مثل گذشته قادر نیستند دستورکار برای افکار عمومی تعیین کنند. در این وضعیت، رسانه‌های اجتماعی کارکرد تعیین دستورکارها و برجسته سازی موضوعات را بر عهده گرفته اند از این منظر متخصصان حوزه رسانه در خصوص ادامه این روند و آینده مواجه ای که شبکه های اجتماعی با رسانه های سنتی دارند، نگران باشند.

منظر آینده پژوهی در حوزه رسانه هم برای تحریریه رسانه ها و هم برای سیاستگذاران حوزه رسانه مفید و اثر بخش خواهد بود. در این کتاب کوشیده شد که سناریوهای محتمل آینده که در مواجهه شبکه های اجتماعی مجازی با رسانه های سنتی ایران رخ خواهد داد، با روش علمی شناسایی و تبیین شود تا هم فعالان حوزه رسانه به خصوص مطبوعات از آن بهره ببرند و هم متولیان رسانه ای کشور درک بهتری از جایگاه آینده شبکه های اجتماعی در فضای رسانه ای کشور داشته باشند.

کتاب حاضر حاصل پژوهشی است با روش آینده‌پژوهی در مقطع دکترا، با عنوان «آینده پژوهی شبکه های اجتماعی در مواجهه با رسانه های سنتی ایران از منظر روابط قدرت» که در آن سعی شده آینده های محتملی که شبکه های اجتماعی مجازی در مواجهه با رسانه های سنتی ایران دارند، شناسایی و تبیین شود. در این پژوهش، خبرگان رسانه ای، دانشگاهی و فضای مجازی به شناسایی مولفه های اثربخش در این مواجهه رسانه ای پرداختند که در نهایت به ترسیم سناریوهای آینده منجر شد. همچنین در فصل آخر نیز به موضوع روزنامه نگاری رباتی به عنوان روشی برای برون رفت رسانه های سنتی از منجلاب کمبود مخاطب و بهبود وضعیت این وسایل ارتباط جمعی در حوزه محتوا و مخاطب پرداخته شده است.

«آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» در ۱۸۰ و به قیمت ۱۸۰ هزار تومان در سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شده است.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899353

دیگر خبرها

  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و فساد جنسی؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • جزئیات پرونده‌های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • جزییات پرونده های فساد جنسی پروژه کینگ، چَتِر بِیت و لِوِل آپ دنس
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • هنرمندی که برای صهیونیست‌ها خط و نشان کشید/ پرچم‌دار هنر انقلاب