Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

روابط عمومی راه‌آهن شرق طی یک اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به استحضار مردم شریف شهرستان طبس می‌رسانیم که حرکت قطارهای مسافری اصفهان مشهد و شیراز مشهد به طبس دوباره برقرار می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌آهن شرق،  در این اطلاعیه آمده است: در خصوص تغییر مسیر قطارهای مسافری اصفهان مشهد و شیراز مشهد با توجه به بهسازی بلاک تل حمید منتظرقائم و شروع عملیات بهسازی با شرایط سخت منطقه و رفع شرایط بحرانی آن پس از سال‌های طولانی خرابی این بلاک با اعتباری بالغ‌بر ۴۵ میلیارد ریال در شرایط محدود اعتبارات عمرانی توسط این اداره‌کل و بهسازی اولیه با افزایش سرعت این بلاک و همچنین با توجه به مذاکره حضوری  ماسوری مدیرکل راه‌آهن شرق با قائم مقام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در چهارشنبه ششم تیرماه در جلسه شورای مدیران راه‌آهن به‌زودی پس از اتمام پروژه بهسازی مشکل یادشده که سال‌ها بدون در نظر گرفتن بهسازی، قطارها با حداقل سرعت، سیر ناایمن داشتند برطرف شده و  این قطارها نیز در مسیر اصلی خود یعنی مسیر طبس قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهشمند است مردم شریف شهرستان طبس خارج از جوسازی‌های اجتماعی به منظور تکمیل بهسازی همراهی مضاعفی را با این اداره کل داشته باشند.

از صبر و شکیبایی شما مردم عزیز منطقه شرق کشور بی نهایت سپاسگزاریم و امیدواریم که بتوانیم خدماتی در شان شما مردم که وظیفه ذاتی ماست ارائه نماییم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: طبس راه آهن شرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود

مدیر این کاروان که اعضای آن از ساکنان استان البرز هستند در خصوص جزئیات این اقدام گفت: از سال 95آیین پیاده روی کاروان قافله عشق و انتظار در دهه مبارک کرامت آغاز شده و این حرکت مبارک هر سال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود.

حمید پارسا افزود: تعداد شرکت‌کنندگان این کاروان در سال های ابتدای بین 550 تا 1000 نفر بود و اما امسال تعداد۱۴۰۰ زائر و مشتاق حضرت را در این مسیر خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: این کاروان حرکت خود را  ۲۶ اردیبهشت ماه مصادف با ششم ذی القعده از شهرکرج آغاز کرده و اعضا با قطار راهی نیشابور می شوند و پس از زیارت امامزاده های این شهر، به صورت پیاده راهی مشهد مقدس خواهند شد.

مدیر این کاروان در ادامه خاطرنشان کرد: همزمان با روز ولادت امام هشتم علیه السلام، کاروان به مشهد می رسد و اعضا با در دست داشتن شاخه های گل به حرم مطهر رضوی مشرف خواهند شد.

پارسا همچنین از پیش بینی اجرای برنامه های فرهنگی در طول مسیر پیاده روی از نیشابور به سمت مشهد خبر داد.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تغییر مسیر پرواز تهران-زاهدان-مشهد
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • لغو سفارش ساخت قطارهای مسافری به CRRC چین
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۶ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم