Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایوب بهتاج صبح امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز ضمن قدردانی از عملکرد سازمان ورزش شهرداری تبریز در حوزه ورزش همگانی اظهار کرد: برگزاری مسابقات شطرنج سیمولتانه تبریز و حضور کارپف استاد بزرگ شطرنج جهان در کلانشهر تبریز یک رویداد بزرگ جهانی است.

وی افزود: این مسابقات ضمن افزایش شور و نشاط اجتماعی موجب توسعه ورزش همگانی در استان شده و بسیاری از شهرستان ها حسرت برگزاری چنین مسابقاتی را می خورند چرا که حدود دو هزار و 500 نفر در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه با اشاره به تیم داری شهرداری تبریز اظهار کرد: سال گذشته تیم‌های فوتبال، بسکتبال و والیبال شهرداری تبریز عملکرد بسیار خوبی در سطح کشور داشتند، از این رو انحلال تمامی این تیم‌ها بازتاب خوبی بین مردم نداشته و قابل قبول نیست. 

وی همچنین ادامه داد: شورای شهر این سیاست را به مرور زمان اجرا کند تا امید و آرزوی جوانان تبریزی یک شبه خراب نشود. 

بهتاج همچنین با اشاره به برگزاری تور دوچرخه سواری «آذربایجان - ایران»، گفت: اداره‌ کل ورزش و جوانان این تور را با تکیه بر توان تیم دوچرخه‌سواری شهرداری تبریز برگزار می‌کند که از شهرداری تقاضا داریم این تیم را حفظ کند. 

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: اگر شهرداری تبریز بتواند زمینی در اختیار ورزش و جوانان قرار دهد، می‌توانیم این زمین‌ها را به اماکن ورزشی تبدیل کنیم. 

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه درصد مشارکت مردم تبریز در برنامه‌های ورزشی پایین است، بیان کرد: تبریز در زمینه‌ی سرانه‌ی ورزشی نیز جایگاه خوبی ندارد. 

وی در خصوص بودجه‌ی اداره‌کل ورزش و جوانان در سال جاری، بیان کرد: امسال بودجه‌ی عمرانی ورزش و جوانان استان کاهش ۵۳ درصدی دارد. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی شور و نشاط شهرداری ورزش و جوانان شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۴۵۶۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نشست تخصصی نایب رؤسای هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این نشست فعالیت بانوان در عرصه ورزشی را مایه ایجاد شور، نشاط و شادابی دانست و گفت: این شور و نشاط می‌تواند از طریق جامعه بانوان به جامعه منتقل شود و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بانوان ورزشکار استان هرمزگان افزود: باید شرایط را جهت افزایش افتخارات بانوان افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ورزش و تندرستی در دین مبین اسلام تاکید کرد: جوانان باید به سمت تلاش برای تقویت سلامت روح و روان تشویق شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش باید در اولویت نسل جوان قرار گرفته شود تا هم به اعتلای روح کمک کند و هم ابعاد جسمانی آن‌ها ورزیده‌تر شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده جایگاه روح سالم را بدن سالم معرفی کرد و ضمن دعوت از ورزشکاران به خودسازی در همه ابعاد ادامه داد: ورزش می‌تواند در گسترش فرهنگ به خصوص فرهنگ پهلوانی تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بندرعباس عنوان‌کرد: ورزش و جوانان دو مقوله به هم پیوسته هستند و باید همگام با هم برای تأثیرپذیری بیشتر پیش بروند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های ورزشی بایستی ضمن رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی در حوزه فرهنگی نیز ورود کنند تا ابعاد جسمانی و روحانی ورزشکاران توأم باهم رشد کند.

کد خبر 6086013

دیگر خبرها

  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی